21 Mayıs 2016 Cumartesi

Ateş Serisi #2 ; Kan Ateşi / Kitap Yorumu


Kapak Tanıtımı;
MacKayla, Jericho Barrons ile beraber yaşamaya başlamıştır. Hem fiziksel olarak hem de ruhen o kadar değişmiştir ki kızının peşine düşen ve onu ararken perişan olan babası bile Mac'i tanıyamaz.
Karanlık, gölgeler, çeteler ve sonu gelmeyen birçok cinayet ile artık her şey daha içinden çıkılmaz hale gelir. Güvenlik güçleri her konuda Mac'ten şüphelendikleri için her an onun peşindedirler. Mac'i takip eden sadece polis değildir. Zaten cevapsız sorular da işte tam burada başlar.
Net olan tek şey, Mac'in artık kan görmek istememesidir...


Mac macerasına kaldığı yerden devam ediyor. Kitap öyle bir hal aldı ki açıklanan her gizem beraberinde bir yığın soru ile geliyor. Tam bir şeyleri anladım diyorsunuz hemen ters köşe yapıyor. Benim için beğenmesem de farketmez diye başladığım ilk kitabın çok önüne geçti. Mukaddes bile olsa fae yine fae, hiçbirine güven olmaz mesajını daha net anladım. Barrons'tan artık daha fazla korkuyorum ama aynı zamanda daha çok güveniyorum. Bunların hepsini aynı anda nasıl veriyor yazar bilemiyorum ama karmaşaları çözelim derken daha kötü hale getirdik farkındayım.

Çok spoiler vermeden kitaptan bahsetmek de sinirimi bozuyor artık :D Aradığımız sinsar dubh artık o kadar da ulaşılamaz değil. Kitap tam bu nu anladığımız yerde bitti. Gerçekten bu seriyi eş zamanlı okusam çıldırırdım. Dizinin en heyecanlı yerinde bitmesi gibi bitti bu kitapta. Hemen 3.ye başladım o yüzden. Mac ve bizi çok daha tehlikeli günler bekliyor..:)

Kitaba Puanım; 9/10





*Serinin ilk kitabı Karanlık Ateş yorumu için buraya.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder