25 Ekim 2017 Çarşamba

En iyi 10 Zengin-Fakir Kore Dizisi

Merhabalar herkese...
En iyi Running Man Bölümleri serisi çok sevilince neden dizileri yazmayayım diye düşünerek bir yola çıktım dostlar. Bunu nasıl kategorilendireyim diye düşünmek beni çok yordu çünkü romantik komedi gibi klasik kategoriler yapsam bu işin içinden çıkamayacak kadar çok dizi var. Ben de ilk kategori olarak Zengin-Fakir kategorisini uygun gördüm :D

Zengin kız fakir oğlan / Zegin oğlan fakir kız dizileri. Ana konu bu zenginlik olmayabilir ama yine de durum böyle olan her dizi bu kategoriye girer. Söylememe gerek yok ama bu diziler BENİM İZLEDİĞİM kore dizileri arasından seçildiği için sizin çok sevdiğiniz bu tarz dizi olup da listede olmayabilir, doğaldır.

10. My Girl

Zengin oğlan fakir kız
Çook eski bir dizi, ama kült denebilecek bir dizi. Lee Dong Wook'u ilk tanıdığım dizi aynı zamanda. İlk kore dizilerini keşfettiğim zamanlarda izlemiştim. Bu çifti daha sonralarda Hotel King'de izleyip yine bayılmıştım. Bu ikilinin uyumu inanılmaz.

9. The Heirs

Zengin oğlan fakir kız.
Heirs aslında yeni bir dizi. Diziyi sevdim de. Peki neden 9 numarada? Neden bilemiyorum ben Park Shin Hye ve Lee Min Ho'yu yakıştıramadım pek. Bir de Faith gibi çok sevdiğim ve çok beğenilen bir dizi sonrası geldiği için de olabilir bilemiyorum.
Ayrıntılı yorumu için yazının altındaki yayın linklerinden Bir Oyuncu Birçok Karakter yazısına göz atabilirsiniz.

8. High Society

Zengin kız fakir oğlan.
Türkiye'de de uyarlaması çekilen dizi. Daha önce yorumladığım için tekrar tekrar yazmaya gerek yok aslında ortamala bir dizi. İzlenilebilir. 
Ayrıntılı yorumu için yazının altındaki yayın linklerinden High Society / Dizi Yorumu yazısına göz atabilirsiniz.

7. She Was Pretty

Zengin oğlan fakir kız.
Bu listeye başladığımızdan beri bu ilk zenginlik fakirlik üzerine kurulmayan dizi. Yani maddi durum arasında uçurum var ama dizinin konusu ilerleyişi tamamen farklı. İzlenebilecek ortalama bir dizi. Belki Siwon ortalamanın üzerine çıkardı diyebiliriz :D
Ayrıntılı yorumu için yazının altındaki yayın linklerinden Seviyor Sevmiyor vs. She Was Pretty yazısına göz atabilirsiniz.

6. Boys Over Flowers

Zengin oğlan fakir kız.
BOF benim ilk bitirdiğim kore dizisi. Dolayısıyla yeri bende ayrı. Şu an bayılarak izleyeceğim bir dizi değil ama izlediğimde -biraz da yaşımdan kaynaklı- bayıldığım dizi. 
Ayrıntılı yorumu için yazının altındaki yayın linklerinden Bir Oyuncu Birçok Karakter yazısına göz atabilirsiniz.

5. Bride of the Century

Zengin oğlan fakir kız.
Ben bu diziyi gerçekten bayılarak izlemiştim. Dizide her şey çok dozundaydı. Oyunculuklar da çok iyiydi. Klişe olmayan bir konuya da sahip olduğu için daha çok dikkatimi çekmişti. Severek izledim.

4. Goong

Zengin oğlan fakir kız.
Goong da benim ilk dizilerimden. Yeun Eun Hye'yi tanıdığım dizidir bu da. Daha toy oyuncuyken bile çok iyi bir oyunculuk sergilemişti. Konusu da çok iyiydi. Ortalama gelirli bir ailenin kızının Kraliyet'in veliaht prensi ile evlenmesini izliyoruz genel olarak. Günümüzde geçen bir kraliyet dizisi olması da ekstra bir hoşluk katmıştı.

3. Playful Kiss

Zengin oğlan fakir kız.
Dizilerin ilk üçünü hiç entrika barındırmayan dizilerden seçmişim. Hiç fark etmemiştim. Galiba ben çok entrikalı dramlı şeyleri sevmiyorum. Entrikasız  dramsız izleten dizi asıl dizidir bana göre. Playful kiss de tam öyle entrikasız, tatlış, tontik bir dizi. İzleyince naifliğine bayılacaksınız. Ama Baek Sung Jo'ya sinir olabilirsiniz. O kendisine aşık kıza çektirdikleri sizi gıcık edebilir. Bunlar beni de rahatsız etti ama her şey dört dörtlük olamaz diyerek yine de çok sevdim.

2. Lie to Me

Zengin oğlan fakir kız.
İnsanların çok bilmediği ama benim bayıldığım bir dizi. Neden çok bilinmemiş emin değilim belki yayınlandığı zaman çok çok güçlü bir rakibi vardır bilemiyorum. Ben Yeun Eun Hye'nin dizilerini sevdiğim için bir ara peşine düşmüştüm o zamanlar izlemiştim. Hem YEH oyunculuğuna bayıldığım için de hem çok naif bir dizi olduğu için hem de favori sahnelerimin bir numarası bu dizide olduğu için 2 numaram Lie To Me.

1. Coffee Prince

Zengin oğlan fakir kız. 
Coffee Prince benim çok sevdiğim dizilerden. Bunun en büyük nedeni entrika yerine duygular üzerine kurulu bir dizi olduğu için. Duygu yoğunluğu, oyunculuk, konu her şey dört dörtlük. Bu yüzden de 1 numaram Coffee Prince.

Bu arada fark ettim de ben ne kadar Yeun Eun Hye dizisi izlemişim belki sonraki bir oyuncu birçok karakter yazımın konusu YEH olabilir, neden olmasın?

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere dostlar, hoşça kalın...



Alakalı yayınlar:

2 yorum:

  1. Güzel bir çalışma olmuş faydasını gördüm teşekkür ederim.

    YanıtlaSil