17 Ekim 2017 Salı

Miniso Japan Kırtasiye Alışverişi

Selamlar hestiagunlukleri okurları...
Bugün bu blogda pek yer almayan bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım. 
Geçenlerde tamamen tesadüfi evimin yakınındaki bir alışveriş merkezinde gezerken Miniso Japan'ı keşfettim. Sonrasında internette biraz araştırınca fark ettim epey ünlü bir yermiş. Türkiye'de sayılı şubesi yeni açılmış olan (sadece İstanbul'da var sanırım), japon ürünleri satan bir mağaza zinciri.
Ben de denk gelince ve içerideki kalabalık dikkatimi çekince girip kurcaladım. Ürün yelpazesi çok geniş aslında kozmetikten teknolojiye, kişisel bakımdan ev eşyalarına varana kadar birçok çeşit var. Ama mağaza yağmalanmış haldeydi, neredeyse yarım saat dolaştım ama ürünler biraz hırpalanmış olduğundan ve bazı ürünler hiç olmadığından birkaç parça kırtasiye alışverişi yapabildim sadece. 
Gelelim bu ürünlerin neler olduğuna...


İlk olarak en sevdiğim ürünlerden olan bu kalemlerden bahsedeyim. Acrylic Painter olarak geçiyor bu kalemler. Çoook zengin renk skalası var.  Ben ilk aldığımda kullanamadım çünkü ucu bastırıp içindeki boyayı uca getirmek gerekiyormuş. Zaman geçtikçe kullana kullana alıştım. Şu an bayılarak kullanıyorum.
Bu kalemleri Siyah bir albümüm vardı onu süslemek için almıştım. Çok güzel durdu. Ben sadece beyaz ve gümüş alacaktım indirimi duyunca 3 tane aldım.
Tanesi 3.95 TL 3 tanesi 10 TL. 


Bu tatlı mı tatlı defteri aldım. Defterlerde de inanılmaz çeşit var. Hangisine el atsam bilemedim. Ama bu hem cebi sayesinde hem de tatlılığıyla kazandı. Fiyatı 9.95 TL

O güzel defterlerden bir tane daha almadan edemedim ve bu defteri ilk defa gördüğümden almak istedim. Not defteri ama kenarlarında boyamak, renklendirmek için resimler var. Fiyatı 9.95 TL


Aralarında çok çok memnun olmadığım tek ürün bu. Bu bantları görünce aşık oldum, bayıldım. Büyük bir hevesle sepetime attım, alıp geldim. Ama açınca gördüm bu bantlar kağıt bant. Yani bildiğimiz o naylon gibi olan bantlardan değil. Kağıt bant da olsa kullanırım çünkü renkleri çok güzel dedim ama yapıştırıcısı da pek güçlü değil bantların. Tabi çöpe atacak değilim ama en azından yapıştırıcısı güçlü olsaydı iyi olurdu. Bu setin de fiyatı 9.95 TL


Son olarak bu stickerları aldım. Üzerinde aylar, randevular vs. gibi şeyler var. Bu stickerlar ajandalar için çok kullanışlı olur diye düşündüm. Fiyatı 4.95 TL

Evet hepsi bu kadar sanırım. Benim aldıklarım bu kadar olsa da alınabilecek çok daha güzel ürünler var ve daha güzelleri de vardır belki. Dediğim gibi ben mağazanın epey kalabalık bir anına denk geldim. Fiyat olarak genelde uygun fiyatlı ürünler vardı. Eğer denk gelirseniz bir girip inceleyin derim ben, mutlaka ilginizi çekecek bir şeyler çıkacaktır.

Hepinize iyi alışverişler diliyorum güzel okurlar...


Alakalı Yayınlar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder