29 Ekim 2017 Pazar

En İyi 10 Aşk-Nefret İlişkisi // Kore Dizisi

Selamlar hestiagunlukleri okurları...
Yepyeni bir kore dizisi listesi ile karşınızdayım. Bu yazının konusu birbirlerinden delice nefret ederek (tek taraflı ya da karşılıklı) başlayıp sonrasında sırılsıklam aşık olan çiftlerimizden bahsedeceğiz. Bu çift türü -türü? ne desem karar veremedim- benim en sevdiklerim. Özellikle birbirlerinden nefret ettikleri kısımda çok eğlendiğimi söylemeliyim.

Şimdi listemize başlayalım.
10.You're Beatiful

Eskilerden bir çiftle başlayalım dedim. Hatırlarsanız Hwang Tae Kyung kök söktürmüştü Go Mi Nam'a. İzlemesi eğlenceliydi gerçekten Tae Kyung'un çocuksu nefreti ve kızın o nefrete rağmen  saflığı.

9.Playful Kiss
Playful Kiss de tek taraflı nefret olan bir çifti konu alıyordu. Oh Ha Ni delicesine aşıkken Baek Sung Jo'da buna dair hiçbir şey yoktu. Hatta evlenecekleri zaman bile pat diye evlenmişler gibi oldu biz pek anlayamadık ne olduğunu. Daha sonrasında da seyirciler bu hissi alamadılar diye ek bölümler çekildi, günlük yazıldı.

8.Strong Woman Do Bong Soon
En tatlı anlaşamayan çiftlerden biri de bu. Son derece güçlü kızımızın ufak ufak korkutmaları oldukça eğlenceliydi. O çıtı pıtı minyon kızın gücü sizi de hem şaşırtacak hem eğlendirecek. Bu çiftin atışmaları ise dizinin en tatlı anlarını oluşturacak.

7.Heart to Heart
Bu ikisi birbirinden nefret ediyorlardı desem yalan olur birbirlerinden resmen tiksiniyorlardı. Birbirlerine demedikleri kalmadı, yapmadıkları kalmadı. Araları düzelince bile atışmalar son gazla devam etti. Çok komikti, kendini izlettirdi.

6.Secret Garden
Tek taraflı nefretlerden bu da. Nefret demeyelim de daha çok sinir olma diyelim :)
Kim Joo Won deli divane aşkı ile Gil Ra Im'in peşinden koşuyordu son hızla ama bu sırada da ne kendini dövdürmediği kaldı ne de hakaret yemediği. Ama tüm arsızlığıyla peşinden koşmaya devam etti :)

5.Emergency Couple
Bu çift ise öyle sinir olma falan değil, karşılıklı tam anlamıyla nefret ilişkisindeydi. Boşanırken bile tüm evi birbirlerinin başına yıkmış bu çift seneler sonra karşılaştıklarında da kaldıkları yerden devam ettiler diyebiliriz.

4.I Miss You
Bu çift ise en haklı tek taraflı nefrete sahip çift. Çok fazla bir şey demek istemiyorum bu dizi hakkında çünkü baya konusunu anlatmak gibi olacak o yüzden susuyorum.

3.Weightlifting Fairy Kim Bok Joo
Son izlediğim kore dizisi bu. Çok sevdim nedense. Naif dizi diyorum ya ben bazı dizilere, bu da onlardan. Üniversitede geçen gençlik dizisi hemen hemen herkesin seveceği bir şeyler içeriyor, izleyin derim.

2.It's Okay That's Love
Bunlar ise beni çok eğlendiren çiftlerden. Hem daha olgun olmaları hem de zeki karakterler olmaları çok güldüren espriler geçmesine neden oldu.  İkisi de favori oyuncularımdan olduğundan izlemesi iki katı zevkliydi. Laf sokmaları şakşaklayan liselilere döndürdü bu dizi beni :)

1.Boys Over Flowers
Son çiftimiz de birbirinden nefret eden değil birbirini mahveden çift olduğundan BoF çifti. Şu resim tamamen bilinçli seçildi yani bu kızın bu hale gelmesinde bir etken de Gu Jun Pyo çünkü.Kızın da bir uçan dönerli tekmesi var gif bulabilsem koyardım. Bunlar böyle birbirine bol eziyet eden bir çift olduklarından 1 numarayı hak ettiler.

Eveeeet, bir kore dizi listesi yazımızın daha sonuna geldik. Hepinizi seviyor ve öpüyorum hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder