16 Nisan 2018 Pazartesi

En İyi Running Man Bölümleri #4

Herkese merhabaaaaaa!
Uzun zamandır beklenilen, blogun en sevilen yazılarından biri ile sizlerleyim. Aslında iki RM yazısı yazdım ama bu daha eskide kaldığından önce bunu bir yayınlayayım sonra daha güncel olanı yayınlarım diye düşündüm.
Bildiğiniz üzere RM iki yeni üye aldı. Yeni diyorum ama 1 sene olmuştur belki. Tam emin değilim. Ben bu konuda ne düşünüyorum, sevdim mi sevmedim mi, sevdiysem hangi bölümleri sevdim, sevmediysem neden sevmedim diğer yazıda bunları anlattım. Bunda ise sizi gülmekten kırıp geçirecek geçmiş bölümleri derleyip geldim.

138. Bölüm

Bu bölüm konukların yakışıklı geçidi olduğu bir bölüm ama tabi RM'de bunun bir değeri yok. Yakışıklıları da ezeriz! Hatta bir ara Ji Hyo prenses Min Hyo Rin'imizi yerde bile sürükledi. Konuklar komik, RM komik, e daha ne isteriz?

152. Bölüm

Han Hyo Joo'yu RM'de tanıdım demiştim hatırlarsanız. Blogdaki W dizisinin başrolü. Bu bölümün konuklarının hepsi bana şok oldu. Hepsini çok donuk olarak düşünmüştüm ama üstlerinde şalvarla ağızlarındaki her boşluğa karpuz doldurmaya çalışırken hiç de donuk değillerdi :)

167. Bölüm

Kwang Soo'nun kız olduğu bölümleri ayrı seviyorum ama bu bölümü sevmemin daha farklı nedenleri de var. Hem bir gizem içermesi, Ji Hyo'nun en vahşi olduğu bölümlerden biri olması, kıran kırana mücadele bölümü çok komik hale getirdi.

178. Bölüm

 
RM ekibinin programın yapımcı ve yazarlarına karşı yarıştığı bölüm bu. Ji Hyo'nun dünyanın en rahat insanlarından olduğu kesinleşti bu bölümde. Her yarış çok eğlenceli geçti ama 3 metrelik jenga en efsanesiydi.  Kaybeden takım buz gibi su ile ıslatılacak bakalım kim kaybetti?

200. Bölüm

Bu bölümün ilk yarısı futbolla ikinci yarısı hayvanlarla geçiyor. Aslında benim favorim olan bölüm hayvanlarla kısmı. Size şu kadarını söyleyeyim Haha'nın sınavı bir kaplanla, Kwang soo'nun timsahla ve Jong Kook'un bir aslanla :)

206. Bölüm

Bu bölüm yarışmaların en dandik ama aynı zamanda zor ve komik olduğu bir bölümdü. Konuklardan biri Joo Won diğeri de Hong Suk Chun. İkisi de beni gülmekten kırıp geçirdi. İki yemek bölümü var bu onlardan biri.

216. Bölüm

Bu bölüm de cezaların en efsane olduğu bölümdü. Konuksuz bölümleri zaten severim, ama şu tiplere bakın ya bölümün ne derece komik olduğu tiplerinden belli :)

228. Bölüm

Çok konuşmak istemiyorum bu bölüm hakkında sadece 1 resimle ne demek istediğimi anlatacağım.
Yorum yok...................

230. Bölüm

Çiçek çocuklar bölümü Kwang Soo sayesinde çok eğlenceli hale geldi. Hele onun yakışıklı bir çiçek çocuk olmadığını düşünürsek RM ekibinin kalanı tabi ki bunu onun yanına bırakmayacak :)

306. Bölüm

Konukların halini görüyorsunuz. Emin olun RM ekibi daha komik.
İzleyin diyorum sadece.

316. Bölüm

Bu bölüm hem konuksuz hem bol konuklu bir bölümdü.  Trenle hapishanelerine giden mahkumların maceralarını izliyoruz :) Aynı zamanda en efsane bölümlerden biriydi. Bölüm kafamda çok netti ama hangi bölüm olduğunu yeni buldum yoksa önceden listelerin birinde mutlaka olması lazımdı.

Evet Running Man'den izlenecek bölümleriniz tükendiyse hemen koşa koşa gidip bu bölümleri izleyin. Bu sefer konukları takımları ayrı ayrı yazmadım çünkü siz sonra okuyacak da olsanız peş peşe iki RM bölümü yazdım. Bir de sanki böyle direkt yorumlarımı yazınca daha iyi oldu gibi kalanı biraz merak uyandırsın.

Diğer Running Man yazısında görüşmek üzere RM severler. Hoşça kalın...

Alakalı Yayınlar

7 yorum:

  1. Gerçekten canım sıkıldıkça sm izleyesin geliyor ve senin yazılarındaki tüm bölümleri tavsiyelerine guvenerek tek tek izledim ve hepsinden cok memnun kaldim ve artık rastgele indirip izliyorum ve çoğu zaman artık yine izlediğim bölümler denk geliyor^^ lütfenn yenisini de yayınlarsan coook bergüzar olurum özellikle yeni bölümlerden olursa güzel oluurr ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır çok yoğun olduğum için yazamıyordum ama en kısa zamanda yenisi gelecek. So min ve Se chan geldikten sonraki bölümlerden en iyileri seçip yazıyorum. Beklemede kalın :)

      Sil
    2. Kesinlikle yeni guzel bolumlerin tavsiyelerini bekliyoruz.��

      Sil
  2. Yeni bölümlerin en iyilerini yorumladığın yazını ben de bekliyorum :) Yazdıklarını izledim, umarım bir an önce yayınlarsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit alan yazılar olduğu için ve benim de çok vaktim olmadığı için erteleniyor sürekli. En kısa zamanda inşallah :)

      Sil
  3. Hestia merhaba. Kwang Soo'nun en komik bölümlerini içeren bir yazı da yazabilir misin acaba? merakla bekliyorum. Önceki yazıların için teşekkürler, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir yazı fikri :) Yazarım belki, neden olmasın? :)

      Sil