1 Nisan 2018 Pazar

Bullet Journal #6 || Nisan 2018 Bullet Journal

Herkese yeni bir ayın başlangıcından kocaman bir MERHABA!
Nasılsınız?
Her ay başı olduğu gibi bu ayda yeni bir bujo yazısıyla karşınızdayım. Aslında geçen aydan itibaren bujo yazısı yazmayı bırakmaya karar vermiştim. Çünkü artık ana hatları belli bir bujo tablosu ile geliyordum karşınıza. Kullandıkça benim için en faydalı haline dönüştürdüm ve şu an tek yaptığım onu tekrarlamak gibi oldu.
Ama bu ay benim aileme yeni bir birey katılacak :) O yüzden onun için bir tasarım yapayım dedim. Gözüme de güzel gelince paylaşmama kararımdan vazgeçtim ve işte karşınızdayım!

Kapak tasarımını pinterestte görmüştüm. Aslında isminin olduğu bir kapak yapmak istiyordum ama doğmasına günler kalmasına rağmen çok kararsız bir ablam olduğu için yeğenimin henüz bir ismi yok. İsim  olmayınca da bu kapak hoşuma gitti ve bunu yaptım. Sonrasını da kendim kapakla uyumlu hale getirdim.

Ay planını bu şekilde küçülttüm çünkü gereksiz yer kaplamak gibiydi. Böyle sadece bir işaret koyuyorum güne ve alta ne anlama geldiğini yazıyorum. Bu örnek olsun diye yaptığım hali ama şu an bir günde birkaç işaret olan çok kutu var :)
Yan sayfaya hedefler kısmı yaptım çünkü geçen ay hazırladığım hedefler bölümündeki 9 hedeften 8'ini tamamladım. Bu da benim için mükemmel tabi. Burada 4 hedef sırası bırakmışım ama aralara da yazdım. Bu ay için 7 hedefim var. Önceden yaptığım blog sayfası doluğu için de blog bölümü ekledim. Aliexpressten aldığım Molang stickerları ile süsledim. Sayfanın sonuna link bırakırım merak edenler oradan ulaşabilir.

Yukarıda yaptığım tasarımda ailexpressten aldığım bir kalem kullanmıştım. Setin siyah kalemi. Sayfanın arkasına geçti mürekkebi. O yüzden bu sayfanın büyük bölümünü washi tape ile kapamak zorunda kaldım. Washi tape de aliexpressten. Geçem ay bir mood tracker yapmamıştım ama son zamanlarda biraz stres topu olarak dolaştığımı farkettim. Bu yüzden mood trackerı basite indirgeyip bu stres takibini hazırladım. Molangın stresli stickerlarıyla tamamladım :)

Haftalık programın en verimli hali bu olduğu için devam ettirdim. Bir sayfa olması da avantaj. Sayfa tamamen doluyor ama karışık da durmuyor, bunu da seviyorum.

Her zaman yaptığım gibi harcamalarımı takip edebileceğim bir sayfa ekledim.

Tasarımı devam ettirdiğim bir çalışma programı hazırladım. En sona bu ay bitirmek istediğim dersleri yazdım bitirirsem işaretleyeyim diye.

En son da benim bujomda belki de en sevdiğim sayfa olan her güne 1 satır sayfası ekledim.


Evet genel olarak bu ayın bujosu böyle. Gelecek ay paylaşır mıyım paylaşmaz mıyım bilemiyorum sanırım o zaman gelince hep birlikte göreceğiz. 

Seviliyorsunuz sayın okur. Hoşça kalın...

Alakalı Yayınlar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder