22 Mart 2018 Perşembe

Aliexpress Kırtasiye Alışverişi

Selamlar güzel hestiagunlukleri okuyucuları...
Bir ay önce yaptığım aliexpress alışverişi elime ulaşınca hevesle yazmaya başladım bu hafta. Bu bir kırtasiye alışverişi. Aslında deneme amaçlı yaptığım bir alışveriş. Sitede dolanırken bir kırtasiye dükkanı ile karşılaştım.

Her siparişi erken ulaşmış, Türkiye'den epey bir insan alışveriş yapmış, fiyatları da gayet uygun. Burada bir ürün dışında hepsini bu dükkandan aldım. Dolar da alıp başını gittiği için deneme amaçlı daha küçük çaplı bir alışveriş oldu bu.

*Ürünlerin isimlerine tıklayarak satış sayfalarına ulaşabilirsiniz.


Kalemlik 0,77 $
Bu kalemliğin 4 çeşidi vardı. Ben bunu beğendim ama yine de uzun bir kararsızlık evresinden geçtim. Gayet kaliteli ve sağlam çıktı. Çok sevdim.

Washi Tape tanesi 0,64 $
Bu alışverişte en en en bayıldığım washi tapeler oldu. Ülkemizde baya pahalı oluyor bu tarz bantlar. Hadi ne olacak alayım diyorsunuz yapışkanı az saçma sapan kalitesiz çıkıyor. Bunlar ise hem ucuz hem de çook kaliteliler. Desenlerine de bayıldım. Bu aralar bir alışveriş daha yapmayı planlıyorum kesinlikle içinde başka washitapeler de olacak.

Kalem dünyasına giriş yaptık. Fırça uçlu kalemi denemek için aldım acaba fırça uçlu bir kalem kullanabilir miyim diye. Kaligrafiye merak salmaya niyetliyim de. Henüz çok deneme fırsatım olmadı ama ilk kullandığım zamana kıyasla daha rahatım şu an.

Totoro kalem 0,58 $
Totoro kalemi ise hediye olarak aldım. Ama yazışı çok güzel olduğundan bir müddet üzerine konmayı düşünmedim desem yalan olur. Hem incecik hem koyu hem de sayfanın arkasına geçirmeden yazıyor. 

Metalik altın kalemi de siyah defterlere vs. yazmak için aldım. Yazımı da rengi de çok güzel, kalemlerin hepsinin nasıl yazdığını toplu olarak altta gösterdim.

Bu kalem setini de bujo yazmaya çok yararı olur rengarenk diye aldım. Tek bir özelliği dışında her şeyi çok sevdim. A4lerde ya da kalın sayfalı defterlerde sıkıntısızlar ama benim şu an bujo olarak kullandığım defterde mürekkepleri arkaya geçiyor. Ben A4te denediğim için bunu farketmemiştim. Yavaş yavaş Nisan bujosunu tasarlamaya başladığım dün öğrendim. Biraz da üzüldüğüm bir öğrenme oldu ama ne yapalım hallettik. Ne anlatıyor bu kız derseniz Nisan bujo yazısı gelince göreceksiniz :)

- Bahsedilen ürünlerin renk ve duruşları-

Jel Kalem 1,75 $
Farklı dükkandan aldığım tek ürün bu. 36 tane jel kalem. Bu halde de kullanabilirsiniz ama ben bu halde kullanmıyorum. Bende Faber Castell'in super tech point 1420 diye bir kalemi var. Bu jel kalemler onun içine tam uydu. Bu yüzden ona takarak kullanıyorum daha rahat geliyor. Yazışları iyi ama bu kalemlerle ilgili tek sevmediğim durum çok simli renk olması. Ama o sizin için sorun değilse gayet avantajlı bir alışveriş.

Renkleri ekliyorum, burada gözükenden daha simli duruyorlar gerçekte.

Bunlar da aslında bujo için verilmiş siparişlerden. Ben beyaz olduklarına üzülerek almıştım ama gelince anladım ki tam benim istediğim gibi şeffaf. Bayılarak kullanıyorum.

Bu stickerları da çok umutsuz almıştım genelde bu tarz kağıtlar pek yapışkan olmuyor diye ama bu baya sağlam yapışkanlı çıktı. Hem ders çalşırken çok işime yarıyor hem de bu aralar pek ayraç kullanmıyorum bunlarla kaldığım yerleri işaretliyorum. Kağıt olmaları da ders çalışırken kullanmak için ideal hale getiriyor bunları.

Bu da alınırsa tamamen çok tatlı olduğundan alınacak bir sticker. Yoksa hem çok küçük hem yapışkanı tutmuyor. Sürekli içinde bulunduğu kaptan kopup çıkıyor falan. Gereksiz yani.


Eveeeet, bir alışveriş yazısının daha sonuna geldik. Aliexpressten daha detaylı bir kırtasiye alışverişi yapmayı planlıyorum ama bilemiyorum, yaparsam paylaşırım.

Seviliyorsunuz sevgili okur. Hoşça kalın...


Alakalı Yayınlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder