25 Ocak 2017 Çarşamba

İkibinonyedi...

Hoşgeldin ikibinonyedi yazısını az kalsın 2017 biterken yazıcaktım, biliyorum geç kaldım. Bir sürü şey girdi araya sınavlar,sunumlar, projeler, seminerler derken en azından ocak çıkmadan yazayım diye boş kalır kalmaz klavyenin başına geçtim.

2017 benim için pek de güzel başlamadı açıkçası. Hayatımda ağlamadığım kadar ağladım bu ay.

Şu anda da dünyadaki en mutsuz insan olmaya aday durumdayım açıkçası ama bütün yıl böyle geçmesin diye bir hedef yazısı yazayım dedim. Hem ben de buradan bakarak ne yaptım ne yapmadım daha rahat görürüm.

Listemin baş hedefi mezun olmak olacaktı aslında ama şu an olmayacak duaya amin demek gibi gözüktüğü için şimdilik onu geçiyorum.


Düşünüyorum bu sene ne yapmak istiyorum? Kendime ne katmak istiyorum? Aralık ayında ne konumda olmak istiyorum?


-Bu sene hiç kitap okumadım desem yeridir. Yani normal bir insana göre okudum benim kendi abartı okumalarım yoktu. O yüzden geriye kalan 340 günde 100 kitap okumak istiyorum. En azından kendimi bu açıdan geliştireyim.

-Film konusunda da uzuuuunnca bir izlenecek listem var ama asla başlayamıyorum. Çok fazla film izlemeyen biri olduğum için ona da 100 film hedefi koyuyorum.

-En az 52 blog yazısı hedefi koyuyorum.

-Bir diğer hedefim de yerleşik hayata geçmek. Aralık'ta ne olursa olsun bu göçebe hayattan kurtulmak istiyorum.

-Aralık'ta bir işim olsun istiyorum.

-Bu yıl içerisinde yeni bir hobi edinmek istiyorum. Daha önce hiç denemediğim bir şey.

-Yeni yerler görmek, yeni insanlar tanımak, yeni tatlar denemek istiyorum...

-Benim istediğim ama aslında bana hiçbir faydası olmayan bir dilde kendimi geliştirmek istiyorum.

-Hayatımda sadece bana değer veren insanlar kalsın istiyorum...

-Artık kimseyi düşünmek zorunda olmayayım istiyorum. Böyle olursa şu üzülür mü bu üzülür mü diye düşünmektense bana ne olur diye düşünmek istiyorum.

-Şu an pek sağlıklı sayılmam. Hastalıklarımla yüzleşmiş ve tedavi olmuş durumda olmak istiyorum. (Bu hedef için bir adım attım, bakalım devamı gelir inşallah...)



Evet genel olarak böyle. Sonradan aklıma başka bir hedef gelirse yazıyı güncellerim. Buradan film ve kitap hedeflerini blogda yan tarafa  ekliyorum. Oradan daha rahat takip ederim diye düşündüm. Aralık'ta bu maddelerin ne kadarını yapmış olacağım göreceğiz.

Hepinizi seviyorum... Başka bir yazıda görüşelim mutlaka :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder