4 Mart 2017 Cumartesi

My Annoying Brother (Hyung) / Film Yorumu


Konusu:
Doo Young (D.o- Exo Do Kyungsoo) judoda gelecek vaat eden bir sporcudur. Bir karşılaşma sırasında Doo Young kaza geçirir ve judoyu bırakmak zorunda kalır. Dolandırıcılıktan hapse giren Doo shik (Jo Jung Suk) ise kardeşi Doo Young sayesinde cezaevinden tahliye olur. 15 yıl sonra eve dönen Doo Shik birbirinen nefret etselerde kardeşi ile yaşamaya başlar.

Filmin orijinal adı Hyung. Yani Abi. Çok kısa ve öz bir isim olmuş :)

İki kardeşin rekabetini izliyoruz denebilir. Aşk dramlarından sıkılanlara birebir. Ben dizide aşk izlemeyi seviyorum ama filmlerde böyle aile konulu filmler beni daha çok çekiyor. Burada da Jung Suk dolandırıcı bir abiyi, D.o ise onun kardeşini canlandırıyor.  

Taa The King 2 Hearts'dan beri radarımda olan Jo Jung Suk ve It's Ok, That's Love ile efsane oyunculuğuna hayran kaldığım D.o film çeker de efsane olmaz mı? Tabiki olur.

Film ilk yarıda baya bir güldürüyor ama ikinci yarıda başlıyorsunuz ağlamaya. Tek kelimeyle bayıldım! Zaten daha ilk vizyon günü 1 milyon izlenmiş bir film. 



D.o gerçekten çok iyiydi. Bazı yerlerde tecrübesiz kaldığı oldu ama genel olarak harikaydı.
Jo Jung Suk zaten mükemmel, son zamanların en iyi oyuncularından. 
Film dram olmasına rağmen kahkahalara da boğdu, zaten bekliyordum böyle olmasını. Hep dram hep dram olsaydı bu kadar tutmazdı bence.
Bir de nedense hiç bahsetmediğim Park Shin Hye de oynuyor filmde. Her zamanki PSH. Extra bir katkısı ya da 'aaa mükemmel oyunculuktu' diyebileceğim bir karakteri yoktu. Ama iyiydi.


                                                                                                             
Neyse efendim spoilersız konuşamıyorum bu filme, izleyin izlettirin!
Şimdi gelelim spoiler bölümüne,

DİKKAT!!! SPOİLER!!!
* Ya ben D.o'yu yerim. Vallahi görememesi ciğerimi dağladı.


*Jung Suk'un kardeşine kız tavlamayı öğretmesine, hüzünlü mutlu nasıl olursa olsun abi-kardeş her sahnelerine bayıldım.






*Abinin hastalığını öğrendikten sonra kardeşinin nasıl yaşayacağını düşünmesi ve onu sürekli bu konuda geliştirmeye çalışması da ' ya ama kıyaaammammm' diye karşıladığım sahnelerdi.

*Kardeşin göremeden evde sefil hayatı yaşamasına da çok üzüldük biliyorum.

*Filmde sadece keşke dediğim yer abi-kardeş ölmeden önce görüşselerdi keşke, görüşememeleri beni üzdü.
Sonraki yazıda görüşmek üzere diyor ve yatağımda ağlamaya çekiliyorum...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder