28 Mart 2017 Salı

English home Ürün İnceleme

Selamlar, selamlar...

Nasılsınız hestiagunlukleri okurları? Ben iyiyim. Okul yoğunlaşmadan ara ara yazmaya çalışıyorum bu aralar, sınavlar başlayınca yazmaya fırsatım olmuyor çünkü. Aslında kitap yorumu yazacaktım ama geçenlerde English Home'dan minicik bir alışveriş yaptım ve hem tükenmeden sizlerle de paylaşayım alın istedim hem de görüp bilip almakta tereddüt edenlere fikir olur diye düşündüm.



Tatlı mı tatlı bir defter ve bir ayna aldım. Oldukça uygun fiyatlı ve kullanışlı ürünler.

İlk aldığım -hatta bilinçli olarak almaya gidip aldığım- bu güzeller güzeli defter. Sayfaları yeterli kalınlıkta ve sol tarafında yapışkanlı not kağıtları var. Yapışkanlı kağıtlar kitaplara minik notlar almak için ideal. Ama ufak bir problem var. Ben bir arkadaşımda görüp almıştım ve arkadaşım dolaba ve bir plastik kaba yapıştırmaya çalıştığında durmamış. Yapışkanları pek kuvvetli değil anlayacağınız. Ben sadece kitaplara not almak ve ders notlarına işaret koymak için kullandığımda hiçbir sorun yaşamadım.

Fiyatı; 15 TL

Bir diğer ürün de bu ayna. Fiyatı üzerinde 8 TL yazıyordu ama kasada yanlış etiketlendiğini söylediler yani 10 TLye aldım.

Uzun zamandır böyle standlı bir ayna arıyordum ama fiyatları gereksiz fazla olduğu için almamıştım. En nihayetinde karton bir stand yani ne kadar pahalı olabilir diye düşündüğüm her seferinde cevabımı alıp satın almaktan vazgeçmiştim. Ama 8 TL çok uygun geldiğinden hemen almak istedim 10 TLye çıktığı halde yine de çok uygun. Boyutu tam masa üstü kullanmak için ideal. İnanılmaz da kullanışlı.

English Home'da şuan uygun fiyatlı kırtasiye ürünleri, kulaklık, mouse gibi bir yığın ürün var. Yolunuz düşerse ya da bunlardan birine ihtiyacınız varsa mutlaka bir bakın derim.

Hoşça kalın, görüşmek üzereee...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder