8 Kasım 2017 Çarşamba

Aliexpress Alışverişi #2

Selamlar, selamlar, selamlar...
Yeppyenii bir yazıyla karşınızdayım. Aliexpress!
Aliexpress nedir, nasıl alışveriş yapılır, ben başka neler aldım gibi konularda daha ayrıntılı bilgi için yazının en altındaki alakalı yayınlar bölümünden geçiş yapabilirsiniz.

Tinkle 1.71$
Bu tinkleları ben normalde Rossmann'dan alıyordum ama tutulunca 4,95 olan ikili paketi 12,95 yapmışlar. Bu duruma sinirimden onları bırakıp alisexpressten alayım dedim iyi ki de öyle yapmışım. Yarı fiyatına üçlü paket almış oldum.
Tinkle için tık tık
Makyaj çantası 0.76$
Bu çantaya ben bayıldım ya. Şeffaf ve oldukça kullanışlı. Aşağılarda anlatacağım yüz temizleme makinasını koymak için almıştım. Gayet de iyi oldu içine sığdı. Açıkta durup tozlanmıyor ya da aksesuarlarını, fırça başlarını kaybetmiyorum.
Makyaj çantası için tık tık
Multi fonksiyonel kalem 0.94$
Bu kalemi ben babam için almıştım aslında. Onun için çok kullanışlı olacaktı ama nedense babama bunu kabul ettiremedim. Aksine ablam bayıldı o isteyince de ona hediye ettim. Düz uçlu tornavida, yıldız tornavida, dokunmatik kalem, cetvel gibi çok değişik şekillerde kullanılabiliyor bu kalem.
için tık tık

Marker tanesi 0.47$
Bu markerları miniso yazımdaki resim albümü için almıştım. (En alta alakalı yayınlar bölümüne ekliyorum.) Geç geldiğinden onun için kullanamadım tabi ama gümüşüne bayıldım. Beyaz olanı pek renk vermiyor ve yazdıktan 10 saniye sonra falan renk veriyor. Gümüş olanı sıkıntısız.
Markerlar için tık tık

Yüz temizleyici 5.49 $
Bu yüz temizleyici en hevesle beklediğim üründü ve beklentimi karşılayarak beni çok mutlu etti. Ben aslında buradan bir temizleme makinası alacaktım ama en uygunu 60 TL civarıydı ve kullanır mıyım diye de emin olamadığımdan bu işe girişip alamıyordum. Bunu çok daha uygun bir fiyata aldım ve aynı işi görüyor sonuç itibari ile. Pil ile çalışıyor. İki hız ayarı var. Gayet kullanışlı.
Yüz temizleyici için tık tık

Çırpıcı top 0.65$
Bu topu ise deneyeyim diye aldım. Shake karışımlarda daha iyi karıştırma işlemi için kullanılıyor. Shaker ya da bu iş için hangi şişeyi kullanıyorsanız onun içine atıyorsunuz. Yani öyle aman aman bir etkisi yok ama tamamen etkisiz de diyemem. Öylesine denemek dışında bir amaçla alınacak bir şey değil.
  Çırpıcı top için tık tık

Sıkıştırılmış yüz maskesi 0.82 $
Bu maskeler evde yaptığımız maske karışımlarını daha rahat kullanabilmek için yapılmış. Aslında Türkiye'de Watsons'larda ve Miniso'da da satılıyormuş ama ben bunları aldıktan sonra farkettim. Çok güzel karışımlar denedim ve deniyorum bu maskelerle. Belki daha sonra bir yazıda bu maskelerin tariflerini yazarım.
Sıkıştırılmış yüz maskesi için tık tık

Kulaklık 1.26 $
Ben bu satıcıdan mouse almıştım ve ondan memnun kalınca kulaklık da alıp deneyeyim dedim ama bundan memnun kalmadım. Zaten o kulaklık ucu o kadar kulak içine giriyor ki çok rahatsız ediyor. Onun dışında kulaklık girişi her oynayışında seste kayıplar oluyor. Özetle pek iyi değil yani.
Kulaklık için tık tık

Mouse 2.74 $
Ben aldığımda bu fiyatın da epey altındaydı bu mouse. Öyle denemek için almıştım ama baya kaliteli çıktı. Ekranda da hızı oldukça iyi. Tek sıkıntısı on/off tuşu olmaması. Kapatamadığım için piller çabuk tükeniyor.
Mouse için tık tık

Asa kolyeler 
Bu kolyeler çoooook eskiden alınmış kolyeler. Yazmadığımı fark edince bu yazıya ekleyeyim dedim. Koleksiyoncular için birebir ama takmak için pek ideal değil. Baya büyükler çünkü. Ben rüya yakalayıcıma taktım güzel durdu. Aşağıdaki linkte toplu satış yapıyorlar ama ben aldığımda tek tek satıyorlardı.
Asa kolyeler için tık tık

Tripod 1.62 $
Bu tripodda en çok kullandığım ürünlerden biri haline geldi. Ama daha dün kırdım. Açıkçası kalitesizliğinden kırılmadı ben kendim kırdım tripodu, yanlışlıkla eğdim çünkü.
Tripod için tık tık



Evet genel olarak aliexpressten son zamanlarda bunları aldım. Keyfi alışveriş yaptığımdan ara ara yapıyorum hep. Aldıkça yine güncellerim sizi. Seviliyorsunuz sayın okur, hoşça kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder