23 Kasım 2017 Perşembe

En İyi 15 Kore Dizisi Çifti

Selamlar herkese...
Yeni bir liste yazısı ile karşınızdayım. Ama bu sefer bir sıralama yok, favori çiftlerimi rastgele sıraladım. Sadece 15 çifte indirmem bile çok uzun zaman aldı bir de sıralama yapmaya çalışsam işin içinden çıkamazdım herhalde. Şimdi çiftlerden kısa kısa bahsedelim.

Oh My Venus  // So Ji Sub + Shin Min Ah
İki oyuncuyu da başka çiftlerde izledim ve açıkçası buradaki uyum bir başkaydı. Bunu izlemeden önce Gumiho çifti favorimdi ama So Ji Sub'la gördükten sonra favori çiftim değişti. Mimikleri, flörtleri, kavgaları, küslükleri her şeyiyle mükemmel bir çiftti.

Descendants of the Sun  //Jin Goo + Kim Ji Won
Bu çifte gerçekten bayılıyorum. Kim Ji Won'un sapığı olmaya bu dizi ve bu çift ile başladım. Güçlü kadın karakterlere zaten bayılıyorum bu ondan bile daha güçlü bir kadın karakter.

City Hunter  // Lee Min Ho + Park Min Young
Yani gerçeğe dönen de bir çift olduklarından çok fazla konuşmaya gerek yok sanırım.

W  // Lee Jong Suk + Han Hyo Joo 
Ben iki oyuncuyu da ayrı ayrı o kadar çok seviyorum ki. Lee Jong Suk taa Secret Garden'da yerleşmişti gönlüme. Hyo Joo ise çok garip şekilde peşpeşe katıldığı Running Man bölümleriyle sevdirdi kendini. İkisi birlikte olur mu diye biraz düşünmüştüm ama olmuş, hatta çok da güzel olmuş.

Queen In Hyun's Man  // Ji Hyun Woo + Yoo In Na
Yaaaaaaa.......... Bayıldığım tontik çift. Bu kızı Goblin'de ölüm meleği ile de sevmiştim ama buaradaki tatlılıklarını asla unutamadığımdan bu çifti aldım.

My Love From Stars  // Kim Soo Hyun + Jun Ji Hyun
Asla olmaz dediğim, sadece iki büyük oyuncuyu yanyana getirerek iyi bir çift oluşturamazlar diye düşündüğüm ama bana dediklerimi ve düşündüklerimi yutturan çift.

King to Hearts  //Jo Jung Suk + Lee Yun Ji
Beni en çok ağlatıp en çok güldüren çift. Eun Shi Kyung özledim seni................

Reply 1997  // Seo In Guk + Jung Eun Ji
Bu dünyanın gelmiş geçmiş en komik çifti. Hala bazı sahnelerini hatırlayıp gülüyorum o derece.

High Society  // Park Hyung Sik +Lim Ji Yeon
Herhalde High Society izleyen herkes bu çift için izlemiştir. Başrol çift pek kimsenin umrunda olmadı bu çift bu kadar iyiyken.

Nice Guy  // Song Joon Ki + Moon Chae Won
Joon Ki'nin bazen acınası bazen karizma olduğu dizi. Çok dramlarda sevdiğim nadir dizilerden. Onu da bu çifte bağlıyorum. Çift bu kadar iyi olmasaydı sevmezdim.

Goblin  // Lee Dong Wook + Gong Yoo
Ahahahaha. Lütfen beni yadırgamayın. Goblin'de ve hatta herhangi bir dizide gelmiş geçmiş en iyi Bromance çifti bu. Dram onlarda, mizah onlarda, fedakarlık onlarca, sadakat onlarda. BEST COUPLE EVER!

Weightlifting Fairy Kim Bok Joo  // Nam Joo Hyuk + Lee Sung Kyung
Bu da son zamanlarda favorilerime giren bir çift. İkisinin de samimiyetine bayılıyorum. Beraber de çok güzel olmuşlar. İzlemek de çok zevkliydi bu yüzden.

Missing You  // Yeo Jin Goo + Kim So Hyun
Missing You'nunj başrolünde Yoochun ve Yeun Eun Hye vardı hatırlarsanız. Ama ben onlardansa onların küçüklüklerini daha çok beğendim. So Hyun zaten geleceğimizin kaçınılmaz başrolü, inanılmaz yetenekli bir kız. Erkek olanı ise tüm başrol karakterlerin çocukluğu olarak izledik sanırım. Önleri açık tatlı mı talı bir çift.

Goong // Ju Ji Hoon + Yeun Eun Hye
Yeun Eun Hye'yi ben Ji Hoon'la izledikten sonra kimseyle yakıştıramadım ya. Bayılıyorum bu çifte. Çocuklaşmaları, birbirlerine gizli destek olmaları, birbirleriyle dalga geçmeleri. Bir de ilk izlediğim dizilerden olduğu için ayrı bir seviyorum.

Creating Destiny  // Ki Tae Yong + Eugene 
Dizilerine bayıldığım şimdi ise The Return of the Superman'de severek izlediğim çift. Sonrasında gerçek bir çift haline gelip evlenmeleri zaten ne kadar iyi bir çift olduğunun kanıtı ama başka bir kanıt daha arıyorsanız kızları Rohui'ye bakın. (Bu resim küçük hali şu an tatlı mı tatlı koccaman bir kız :D)


Evet dizi severler. Bu yayında da benden bu kadar.  Çiftlerle birlikte dizilere de şöyle bir göz gezdirdim de epey dizi izlemişim güzel gençlik günlerimde :)
Evet sayın okur çok seviliyorsunuz, hoşça kalın...

Alakalı Yayınlar :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder