20 Ağustos 2018 Pazartesi

Jiggylypuff Muhabbette #8 : Nerelerdeyim?

Merhabalar, nasılsınız? Ben yazmayalı çok uzun zaman olduğu için biraz gerginim.

Verdiğim ara zorunluydu, bir sınava hazırlandığım için pişman olmamak adına elimden geleni yapmak istedim. Bu da bazı sevdiğim uğraşlardan fedakarlık yapmamı gerektirdi. Blogun bunlardan biri olmamasını çok isterdim ama bir yerden sonra seçim şansım kalmadı maalesef.


Şimdi ise sevdiğim uğraşlara, görüşemediğim insanlara, izleyemediğim film ve dizilere dönme vaktim. Ama samimi olmak gerekirse tam olarak nasıl yapacağımı da bilmiyorum. Daha doğrusu unutmuşum. Eskiden yapmaktan zevk aldığım şeyler şimdi daha çok -sınav varken yapamadım, şimdi eğleniyormuş gibi davranayım-a dönüştü benim için. Boş zaman geçirmek dinlenmek anlamını kaybedip rahatsız edici bir şeye dönüştü. Bunu nasıl aşarım şimdilik bilmiyorum...

Blog için güzel fikirlerim var. Bunları gerçekleştirmeyi çok istiyorum ama bir yandan da korkuyorum. Hem sevilmezse diye hem de bunları yapınca yapacak başka bir işim kalmayacağı için.

Neyse sonuç olarak geri döndüm, bloga daha düzenli yayın gelecek.

Bu da çok bilgilendirme yazısı oldu ama yapacak bir şey yok.
Çok yakında görüşmek üzere, hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder