30 Haziran 2018 Cumartesi

Running Man / So Min ve Yang Se Chan


Herkese merhabaaaa! En en en sevdiğiniz en iyi RM bölümleri serisinin yeni bir yazısıyla karşınızdayım. RM ailesine selam olsun!

Bildiğiniz üzere 1 yıldan uzun bir süredir Running Man iki yeni üyesiyle yayın hayatına devam ediyor. Yang Se Chan, Jeon So Min. Öncelikle kimdir bunlar biraz tanıtalım.




Yang Se Chan :  1986 doğumlu. Yani yeni maknaelerimizden biri. Oyunculukta yapmış ama asıl bilindiği yönü komedyenlik. Komedi prgramlarında skeçlerde oynuyor genellikle.
















Jeon So min : 1986 doğumlu. O da grubun en genci. Oyuncu. Çok fazla yapımda küçük küçük rollerde gördük onu. Sanırım artık RM ile çok daha iyi yapımlarda yer alıyor.







Bu iki karakteri sevmeyen çooook büyük bir kitle var. Hatta sevmemeyi geçip nefret edenler var. Neden bir programa bu derece bağlanır insan anlamıyorum. Yani bende RM'i çok seviyorum biliyorsunuz zaten ama yeni üyeler gelince 'AMAN ALLAHIM HER ŞEY ÇOK KÖTÜ OLACAK, AĞLAMAK İSTİYORUM AĞLAMAAAAKKK' moduna da girmedim haliyle :)

Bir baktım, karakterler az çok oturdu. Programdan bir şeyler götürürken de bir şeyler katabildiler, o yüzden benim için tamamdılar yani.

Program Gary'den sonra biraz durgunlaşmıştı, yapımcılarla çıkan kavgalardı vs. de buna biraz katkı sağladı tabi ama genel olarak bir durgunluk vardı yani. Bence yeni üye almak en doğru karardı. Bu yeni kanlarla program canlanmazsa nasıl canlanacaktı yani?

( Bu arada konudan konuya atlıyorum ama Gary'de çat diye nasıl evlendi ya. Şok oldum. Ama hemen bebek gelince hepimiz bir şeyler anladık sanırım :) Hadi evlenmesini geçtim numara değiştirip RM üyeleriyle görüşmedi bir de. Garip yani. )

Karakter seçimleri başka olabilir miydi bilemiyorum. Bu seçim beni öyle aşırı aşırı rahatsız etmedi ama onu da söyleyeyim.  Aslında spesifik olarak konuşursak asıl nefretin sahibi Se Chan değil So Min. İnsanlar tarafından çok fazla yapmacık görülebilecek bir karakter. Oynadığını, asla böyle biri olmadığını iddia ediyorlar. Ama ben öyle düşünmüyorum. Daha önce So Min'in konuk olduğu bölümü izlemiştim orada da böyle beceriksiz, şanssızdı. Ailesi geldi ara ara, onlarda So Min'in aynısı. O yüzden de çok yapmacık olduğunu düşünmüyorum. Sadece aptal, aptal diyerek daha da mı aptal hale getirdiler acaba diye düşünmüyor değilim :) Yani demek istediğim bunun sevmeyen kitlesi olduğu kadar seveni de var ya, o sevenler seviyor diye bunu abartıyor mu acaba? Bilemeyiz.

Lafı yine çoook uzattım. Buradan kesip en iyi bölümlerden bir sonraki yazıda bahsedeyim en iyisi.
Seviliyorsunuzz...


Alakalı Yayınlar


2 yorum:

  1. Gary gerçekten müzik kariyeri için mi ayrıldı peki sizce? Bir de şimdi RM üyeleriyle konuşmuyor mu yani??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası diğer üyelerle görüşmeyince biraz başka bir neden var mı şüphesine düştüm. Sonra evliliği falan derken belki de karışık bir dönemden geçiyordu müzik kariyeri bahane oldu dedim. Şu an diğer üyeler ile görüşüyor mu bilmiyorum ama en son görüşmüyordu.

      Sil