4 Haziran 2018 Pazartesi

W7 | Far ve Yüz Ürünleri

Herkese yeniden merhabaa...
Size bu sefer gerçekten ama gerçekten blogda görmeye alışık olmadığınız -hatta daha önce görmediğiniz- değişik bir yazıyla geldim. Bilemiyorum bu blogda makyaj konuşmak olur mu ama sanırım bu yazının okunup okunmamasına göre bir yol çizeceğim kendime. Nasıl blog açtım bölümünde demiştim ya hayatımda sevdiğim her şeyi insanlara anlatmayı severim diye, makyaja da epey ilgim var. Bir de bayram yaklaşıyor, indirimlerde neler alsam diye düşünenler de vardır. O yüzden bloga birkaç makyaj - kişisel bakım yazısı bırakmak istedim, bakalım nasıl olacak...

Gelelim bugün sizlere bahsetmek istediğim markaya... Bu markayı yeni keşfettim. Eve mağazalarında satılıyormuş. Hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka olmasıyla ve high end de dediğimiz pahalı markaların, kaba dille çakmalarını kibar dille dupe ürünlerini yapmasıyla ünlü.

Genel olarak beğenilen ürünlerini biraz araştırdım ve aralarından merak ettiklerimi satın aldım. Hadi ürünlere geçelim...
The Naughty Nine -  Mid Summer Nights
Görüldüğü üzere bu dupe olayını baya bir abartmışlar. MAC'in 9lu far paletinin direkt aynısını yapmışlar. Hatta Burgundy Times 'ın renk olarak da aynısı sanırım.

Bu W7 Mid Summer Nights.
Bu da MAC Burgundy Times. Yani fark yok. Mac 169 TL W7 indirimsiz 35,90 ama indirimle 17 TL gibi bir fiyata alabiliyorsunuz ki zaten eveshop sürekli indirime giriyor.
Gelelim performanslarına. Pigmentasyon gayet iyi, hele ki 17 TL gibi bir fiyat için. Çok rahat karışıyorlar ve açık renklerde bile renk farkları belli oluyor. Yumuşacıklar, ve renk kombinasyonları çok iyi. Yani bir paletin içinde simli renk, mat renk, gölge reni, geçiş rengi her şey var. Sadece sedefli far paletleri her zaman ekstra bir palet daha gerektirdiği için çok kullanışsız geliyor bana böyle karma paletleri daha çok seviyorum.
Tek negatif yönü tozutuyor olması, ama high end paletler bile tozutuyorken bu benim çok rahat görmezden gelebileceğim bir durum. Önce göz makyajı sonra cilt makyajı yaparsanız hiçbir sorun yaşamazsınız.

The Naughty Nine - Bangkok Nights
Kenarı kırık olmamasına rağmen neden kırık çıkmış anlayamadım.
Bu daha çok mor ve koyu tonlar ağırlıklı bir palet.
Çoğu koyu olduğu için Mid Summer Nights'a göre daha pismentliler. Bu arada bunlar sadece parmakla ve tek geçişle alınmış swatchlar, onu da ekleyeyim. Diğer palet için yaptığım yorumlar bunun için de geçerli. Sadece bu renk skalası olarak daha gece makyajı için uygunken diğer palet daha günlük kullanılabilecek bir palet.

Camouflage Kit Cream Concealer Palette
Ben böyle bir palet daha önce de bir kaç kez kullandım. Wet n Wild'ın ve Flormar'ın kamuflaj paletleriyle anlaşamayıp huzuru Rival de Loop'un paletinde bulmuştum. Mükemmel kapatıcılığı olmamasına rağmen günlük kullanım için idealdi ve baya dibini gördüm hatta. Neyse sözün özü bu tarz paletleri kullanmayı seviyorum. Göz altı morluklarım var ve hiç makyaj yapmasam dahi göz altlarımı kapatırım. O yüzden güzel bir palet arayışında olduğum için bu paleti aldım.
Paletle pek anlaşamadım açıkçası. Peki neden? İlk olarak yapısı çok yağlı ve kremsi, bir kapatıcıdan beklenmeyecek kadar yağlı. Ama ben bunu sorun etmedim, üzerinden pudra geçmekle çözümü bulmuş oldum. Sonuçta kalıp gibi olmasından iyi Wet n Wild'ınki kalıp gibiydi.
Ben bu paletle ilgili sıkıntım renk skalası. Gördüğünüz gibi renkler birbirine çok yakın. Genelde kamuflaj paletlerinde en açığından en koyusuna kadar geniş bir renk yelpazesi olur. Çünkü bir yeri kapatmak için renk eşitlemeye ihtiyacınız olabilir, correctora ihtiyacınız olabilir. Bu palette bunlar hiç yok. Pamuksu ten rengi hemen her renge uyum sağlayacak bir yer kapatacaksanız işe yarar ama dürüst olursak öyle olsa neden kapatalım?  Fiyat indirimsiz 23,90 indirimle 12 TL'ye falan geliyor, çok fazla kapatacak bir yeriniz yoksa ama elimde olsun arada belki kullanırım diyorsanız alın. Ama gözaltı morlukları olanlar, cildinde problem olanlar -kızarıklık, sivilce gibi- uzak dursun, bir işlerine yaramaz.

High definition Foundation 12 Hour - True Beige
 
Fiyatı 33,50 TL ama bu da indirimde 16-17 gibi bir fiyata düşüyor. Bu HD fondöten 12 saate kadar kalıcılık vaadediyor. Açıkçası 12 saat denemedim ki sizde 12 saat boyunca fondötenle kalmamaya çalışın bence.  Bu fondöteni yorumlayabilmek adına sadece 1 kez denedim çünkü bana çok koyu gelen bir renk almışım. Yapısını deneyeyim diye 1 gün kullandım sadece. Yapı olarak çok beğendim. Mat bitişli de değil ıslak ıslak da değil. 5 saat kadar kulandım pul pul olmadı, bozulmadı. Kapatıcılığı çok güzel. Aynada koyu olduğu bariz belliyken fotoğraflarda hiç çaktırmadı onu da beğendim. İlk eveshopa uğrayışımda en açık rengini de alacağım ve karıştıra karıştıra kullanacağım artık.

Catwalk Likit Kapatıcı - Medium
Bu kapatıcı da 22,50 TL indirimde yine yarı fiyatına düşüyor. Kapatıcılığı beklediğimden çok daha iyi. Medium elimde koyu gibi dursa da gözaltlarımı kapattığımda cildimle bütünleşti eşit durdu. Sadece biraz ıslak bitişli bir ürün, üstünden hafif bir pudra ile geçme istiyor.

Evet çok merak içindeyim makyaj yazılarını sevecek misiniz?  Bunun bir de MUA dedikleri Make Up Academy versiyonunu yazacağım inşallah. Okunursa daha da devamı gelecek.

Seviliyorsunuz millet! Hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder