31 Mayıs 2018 Perşembe

Kötü karakterliğin hakkını sonuna kadar veren 10 kore dizi karakteri!

Selamlar selamlar...
Bugün burada başlıktan da anlayacağınız üzere en sağlam villainları -kötü karakterleri- konuşmak üzere toplandık. Düşündükçe eklendi, çıkarıldı, değişti liste.

UYARI : BAZI KARAKTERLER BAŞTA KÖTÜ DEĞİLKEN SONRADAN KÖTÜ OLDUĞU İÇİN SPOİLERA GİREBİLİR, ŞİMDİDEN UYARAYIM !

Liste efsane villainlarla dolu ama, öncelikle bu listeye koymak zorunda kaldığım ama asla kötü olduğunu düşünmediğim bir karakteri vereceğim;
dizi adı - karakter adı- oyuncu adı

1)Missing You- Harry -Kang Hyung Joon
Kötü karakterlerin arasında en sevdiğim, en naif en ince bulduğum karakterdir Harry. Hatta şöyle bir fotoğraf vardı, o kadar haklı ki...

Bir de fan made video ekliyorum kaldırılırsa yorum yapın lütfen.
Harry ile alakalı daha fazla şey eklemeden biri beni durdursun diyorum ve sonraki karakterimize geçiyorum.

2)Legend of the Blue Sea - Ma Dae young -Dong İl Song
Geçmiş gelecek dinlemeden deniz kızımızı rahat bırakmayan psikopat karakter. Dong İl Song'u yıllardır Reply serisinde baba rolünde o kadar çok izledik ki, asla unutulamayacak bir yer edinmişti hafızamda. Nasıl oldu da o derece sağlam yerleşmiş -hatta üzerine yapışmış- bir karakteri böyle silebildi hayret içindeyim gerçekten. Adam oynuyor gerçekten diyor başka bir karaktere geçiyorum.

3)The King 2 Hearts - Kim Bong Gu- Je Mun Yun
Sen nasıl bir psikopatsın? Kendi babasını öldürüp de babası öldü diye ağlayan bol psikolojik sorunlu bir abimiz kendisi. Her şeyi affedebilirdim küçük! Ama Eun Shi Kyung'a yaptıklarını affetmem!
Bir de bunun bir şıracısı var, daha ayrı bir psikopat.

4)Strong Woman Do Bong Soon -katil- Jang Mi Kwan
Yakın zamanlardan bir dizinin kötü karakteri de listede. En delilerden biri de buydu. Karakter adını hatırlayamadım o yüzden katil yazdım sadece :) Kendine 7 gelin kaçırmakla meşguldü dizi boyunca.

5)Sensory Couple -Kwan Jae Hee- Nam Gong Min
Bu gizli delilerdendi. Dizi boyunca pambık gibi olan abimiz sonradan bir baktık ki psikopatın önde gideniymiş. Mikemmel oyunculuk!

6)Goblin- Kim Byung Chul
Bu kralın yanında durup sürekli fişleyen adam vardı ya, hah işte o. Tüm millete hayatı zehir etti, ne kendi mutlu oldu ne diğerlerini mutlu etti. Bu da hayalet hali.

7)Man From The Stars - Lee Jae Kyung -Shin Sung Rok
İyi de olsa kötü de olsa bu adamın oyunculuğuna bayılıyorum. Genelde iyi olduğu karakterlerde izlemiştim bu ilk defa bir villain karakterini izleyişim ve onun da hakkını sonuna kadar vermiş, helal olsun.

8)Boys Over Flowers - Kang Hee Su- Lee Hye Young
Kadınlardan listeye ilk bu ablamız girdi. Kocası ölmeden öldü diyen, oğluna oğlunun sevdiği kıza hayatı zindan eden koca yürekli kötü ablamız!

9)Oh My Ghost -Seo Joon - Kwak Si Yang
Dizide bir süre bizi iyi mi kötü mü arasında getirip götüren abimiz. Daha önce izleyip izlemediğimi hatırlamıyorum. Ama buradaki oyunculuğuyla gözüme girdi.

10) Rooftop Prince - Hong Se Na - Jung Yoo Mi
Bu kızın kötülüğüne de hayranım gerçekten, kardeşine hayatı zindan etmek diye googleda aratsanız bu ablamız çıkar.

Bonus: Nice Guy - Ahn Min Hyuk - Kim Tae Hoon
Bunun bir de yandaşı var.
Bu ikisi aşk ve para için ne kadar kötü olunabilirin resimli sözlük karşılığı.




Evet bir kore dizi listesinin daha sonuna geldik. Aşağıya diğer listelerin linklerini bırakıyorum bakmak isteyen olursa beklerim :) Seviliyorsunuz. Hoşça kalın...


Diğer Kore Dizi Listeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder