14 Mayıs 2018 Pazartesi

A101'den Teknoloji Ürünü Alınır Mı?

Herkese merhabaaaaa...
Geçen haftalarda -ne zamandı tam hatırlamıyorum- tamamen tesadüf olarak ihtiyaç ürünlerimi A101'de kilitli bir kutuda gördüm :) Alsam mı almasam mı ikileminde bir süre orada takıldım ve en sonunda hem alayım hem de almak isteyip de merak edenlere de fikir vereyim dedim. Zira ben ayaküstü araştırmamda pek de bir şey bulamadım. Ama hem üzerinden biraz geçtiği için hem de sık kullandığım için haklarında baya fikir edindim ve size bunları anlatayım istiyorum.
İlk olarak bahsedeceğim Piranha'nın bluetooth hoparlörü. Fiyatı 25 TL. Ben ne zamandır bir hoparlör almak istiyordum ama hem araştıramadım hem de kaliteli sağlam bir şey alırsan baya bir fiyatı var diye erteleyip durdum. A101'de direkt karşıma çıkınca şaşırdım ve bir tane kalmıştı o yüzden çok düşünmeden almak zorundaydım. Fiyat da baya uygun olunca ne kaybederim diyip aldım.

Kutusundan bir usb kablo, bir ses kablosu, hoparlörün kendisi, bir de hoparlöre takabileceğiniz ip gibi bir şey çıkıyor. Önce bir süre şarj ettim. Şarjdayken kırmızı bir ışık yanıyor, kullanırken de mavi bir ışık yanıp sönüyor. Açar açmaz sizle konuşuyor o biraz korkutucu :) Ben ilk açtığımda en yüksek seste bir "BLUETOOTH HAZIR" duyunca çok korktum :)

Kontrolü ise çok kolay. On/off düğmesinden açılıyor. Bluetooth modunda açılıyor, ses kablosu takılıysa direkt ses kablosu modunda oluyor. İki mod arasında değişim yapmak için durdurup ilerletme tuşuna uzun basıyorsunuz. Onun dışında hemen yanında ses açma kısma tuşları var. Sesi maksimum yaptığınızda yine o son sesteki ablamız bağırarak maksimum ses diyor :) Telefon geldiğinde hoparlör üzerinden cevaplayabiliyorsunuz.

Peki kalite olarak nasıl? Ses fena değil. Bir Jbl değil ama 70 80 TL'lik diğer marka hoparlörler kadar iyi. Şarjı 5-6 saat kadar gidiyor sanırım. Ben genelde bilgisayarımla kullandığım için bir yandan şarj ediyorum ama bir iki kez dışarıda kullandım 5 saat kadar neredeyse aralıksız çalıştı.  Yani ses ve şarj olarak fiyatına göre çok çok iyi. Sadece telefonda konuşma yapmayı sevmedim. Hem karşının sesi bana boğuk ve çok geriden geliyor, hem de söylediklerine göre onlara da sesim öyle gidiyormuş. Yani öyle bir şey söyleyip kapatma görüşmeleri yapabilirsiniz 30 saniye falan ama bundan uzun konuşulmaz.

Diğer ürün TOSHIBA 16 GB SD Card. Bunları alalı bir ay kadar oluyor neredeyse, o yüzden fiyatlarını çok net hatırlayamıyorum ama bu kart 20-25 TL arasıydı. Yorumlayacak bir şey yok. Klasik hafıza kartı. Telefonumun hafızası yetmiyordu bir süredir, bir hafıza kartı alacaktım. Bunu almış oldum. Bu kartla ilgili söyleyeceğim tek şey, bunu aldıktan sonra Teknosa'da denk gelip fiyatına baktım. Orada 30-35 arası bir fiyattaydı. 10 TL daha ucuza almış oldum A101 sağolsun.

Diğer aldığım ürün ise GoSmart 5000 mAh powerbank. Benim telefon bataryam 3300 mAh. Benim telefonumu 1 buçuk kez doldurması lazım ama maalesef o kadar doldurmuyor. %10da takınca 80-85e kadar doldurup bitiyor. Ama fiyatı 15,95 olduğu için sesimi çıkarmıyorum. Bir de enteresan bir şekilde 80'e kadar dolduruyor ama hızlı dolduruyor. Tam telefonun kapanacakken hayat kurtarıcı oluyor yani.

Aslında 10000 olanını almak istemiştim. O da 21 TL idi ve en azından bundan daha çok doldururdu ama yoktu. Zaten bunlar sınırlı gelen ürünler. O yüzden bulmuşken bunu aldım. Eğer bir gün on binlik karşıma çıkarsa onu da alırım. 


Evet millet. Genel olarak ben A101'den yaptığın teknoloji alışverişimden çok memnun kaldım açıkçası. Ben hepsinin toplamına verdiğim parayı sadece bir tanesine verecektim çünkü. Çok uygun fiyatlı oldu benim için.

Siz de eğer karşınıza çıkıp da ihtiyacınız olan bir şey görürseniz bir bakın derim.

Seviliyorsunuz sayın okur, hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder