24 Temmuz 2019 Çarşamba

Geçmişten Günümüze İzlediğim 10 Varyete Şovu

Selamlar herkese. Nasılsınız?
Biliyorum herkes Running Man'in 5. yazısını bekliyor ama yazıyı bir türlü tamamlayamıyorum ve blogda boş kalmasın diye bu yazıyı yazmaya karar verdim. (P.S : Yazmaya başlamamın üzerinden 4 gün geçti. Bunu 4 günde yazıyorsam düşünün RM 5 yazısını kaç günde yazıyorum.)
Takdir edersiniz ki tek izlediğim varyete Running Man değil. Kore varyetelerine dönemsel olarak düşüyorum genellikle. Çok önceden sevdiğim ünlülerin katıldığı varyeteleri düzenli olarak izlerdim. Şu an ise ara ara moduma göre varyete şovu seçer bir bölüm açar izlerim. O yüzden listede eski varyeteler de var yeni varyeteler de var.
Evet, zamanında izlediğim ve halen izlemekte olduğum varyete şovları listesineeeeee BAŞLIYORUZZZ!!!

UYARI : HERHANGİ BİR BEĞENİ SIRALAMASI YOKTUR. Zaten birbirinden tamamen alakasız oldukları için kıyaslanamazlar.

We Got Married (2008-2017)

2008'de yayın hayatına başlayan şov, 2017'ye kadar 9 sene tv ekranlarında kalmış. Temel mantığı ünlülerden çiftler yaratıp bu çiftlere evli hayatı yaşatmak. Bir yandan da stüdyo ekibi onların bir haftada yaşadıklarını izleyip yorumlar. 9 sene sürmesinin en büyük nedeni katılan ünlülerin fanları bence :) Genelde her çift olay olurdu zamanında. Daha katılmadan çiftler açıklanır fanlar çıldırırdı. Ünlülerin fanları zamanla çiftin fanı olurdu. 
Ahh ahh good old days...
Aslında WGM benim 'guilty pleasure'ımdır. Zamanında 2pm-Nickhun ve f(x)-Victoria'nın katıldığı zamanlar acayip batağına düşmüştüm. Öncesinde de izledim sanırım ama ara ara bakıyordum. Çift takip etmeye Khuntoria ile başladım. Onlardan sonra bir de Girl's day- Yura ile Hong joon yung (?)(Adamın adını asla doğru hatırlamıyorum ama bakmaya üşendim.) çiftini takip etmiştim sonra da saldım bu programı, daha da izlemedim.

Infinite Challenge (2005-2018)

Kore'de son 13 senedir Cumartesi gecesinin kralıydı. En efsane (komik) isimlerin bulunduğu, üyelerinin sürekli zorlu görevleri yerine getirmeye çalıştığı bir varyete şovu. Üyeler 13 senede aynı kalmadı tabi sürekli değişti ama kemik kadro aynı kaldı. Bu yüzden de tadını hiç kaybetmedi. Baştan sona izlemedim ama belli challengelarda peşlerine düşerdim. 

Weekly Idol (2011) - Idol Room (2018)
Şimdi soracaksınız neden iki varyete şovunu bir arada yazıyorum diye. Weekly idol yukarıdaki ikilinin sunduğu bir talk show ve varyete karışımı bir programdı. Albümü çıkan şarkıcılar, idoller gelir albümlerini tanıtır, sohbet eder, türlü şebekliklere girerlerdi. Sonra ara ara sunucuları ara vererek / değişerek devam ediyordu ama bir baktım ki bu ikili kalmamış. Bu ikili başka bir kanalda Idol Room diye aynı konseptli şovu yapıyorlar. Her şeyi aynı weekly idolla. 

Roommate 1-2 (2014-2015)
Roommate de zamanında boş zamanlarımı geçirmek için izlediğim şovlardandı. Buradaki temel mantık ise birbirinden farklı iş ve kişiliklere sahip ünlüleri beraber yaşamaları için bir eve yerleştirmek.
 İlk sezonuna ısınamasam da ikinci sezona da bir bakayım demiştim ve ikinci sezonu çok sevdim. Bu resimler ikinci sezondan. Muhtemelen bunun sebebi insanların değişmesi. İlk sezondaki ekip çok birbirinden bağımsızdı. Farklılık açısından demiyorum ikinci sezondakiler de birbirinden çok farklı karakterler ama birbirleriyle iyi anlaşıyorlar ve birbirlerini seviyorlar.  Zaten hemen hepsi de program bitmesine rağmen hala yakın arkadaşlar ve görüşüyorlar. İlk sezonda sevdiğim karakterler de vardı bu arada onun için de kötü demiyorum, sadece bir bütün olarak sevdiremedi kendini bana.

The Return of the Superman (2013)
Ennnn sevdiğim şov programlarından biri. 6 yıldır ara ara batağına düşer çıkarım. Hepimizin dışarıda gördüğü cool ünlü babalara çocuklarına baktırıyorlar. Yani anneleri gidip dışarda çalışıyor ve çocuklarla babaları ilgileniyor. Sürekli değişiyor programdaki isimler. Tahmin edebileceğiniz üzere çocuğu büyüyen ayrılıyor :) Ama ben burada çok güzel aileler çok güzel çocuklar izledim, o yüzden bu değişim beni sinirlendirmiyor. Resmini koyduğum ilk ekip. Şu an bunların ya hiçbiri yok ya da ikizler var. İkizler bebekken girdikleri için en uzun onlar kaldılar programda :)

Fantastic Duo (2016-2017)
Bu program benim takip ettiğim birkaç müzik şovundan biri. Galiba 2 tane var zaten. Kpop Star falan takip etmiyorum ben. O konsepti çok sevmiyorum. Fantastic Duo'da ünlülerin bir şarkısı seçiliyor ve önce halk o şarkıyı söylerken videolarını atıyor. Ne kadar değişik olursa iyi :) Sonra videodan 5 kişi seçiliyor ve programa davet ediliyor sonra elenerek 3'e ve 1'e düşüyor. Tabi ki konuk şarkıcılar sürekli değişiyor ama efsane bir müzik şöleni sunuyor size.

Knowing Brother (2015)

Bu şov programları arasında Netflix üzerinden tek izleyebileceğiniz bu. Komedyenlerimiz bir sınıfta öğrenci üniformasıyla konuk ağırlıyorlar. Gelen ünlü konuklarımız da öğrenci üniformasıyla geliyor. Sohbeti, muhabbeti, eğlencesi bol bir program oluyor genelde. Ama ben herkes izlemeyi sevmem, genelde sevdiğim ünlülerden gelmişse izliyorum.

Sister's Slam Dunk (2016-2017)
 Bu da değişik konseptlerden biri. Ünlü kadınlardan oluşan bir ekibe hayalleri soruluyor ve sırayla tek tek her birinin hayalini gerçekleştirmeye çalışıyor tüm ekip. Üstteki fotoğraf 1. sezondan alttaki fotoğraf da 2. sezondan. İki kişi dışında tüm ekip farklı. İkisinin de ayrı tatları var, bir favori sezonum olmadığı için ikisinin de fotoğraflarını eklemek istedim.


Law of the Jungle (2011)
Bu programla tanışmam çok komik. O zamanın jungle ekibi Running Man'e konuk olmuştu. Hatta favori bölümlerde yazmışımdır illa o kadar komik bir bölümdü ki. Programda ünlülerimiz dünyanın herhangi bir yerindeki herhangi bir jungleda hayatta kalmaya çalışıyorlar. O havalı ünlülerin zor durumlardaki halleri çok komik oluyor gerçekten. Ekip sürekli değişiyor. Mantıklı da değişmesi.Fotoğraf sanırım son jungle ekibi.

Running Man (2010)


Evet ara ara çok kafa yormadan izlenilecek komik bir şeyler ararsanız bu varyete şovlarına bakın derim.
Seviliyorsunuz sayın okur.
Mutlu kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder