1 Şubat 2021 Pazartesi

Bullet Journal #8 || Şubat 2021 Bullet Journal

Herkese yeni bir ay başından merhaba.
Ay başı demek yeni ayın bullet journal yazısı zamanı demektir, bunu blogumu okuyan herkes bilir. Ben de sizin karşınıza koşarak geldim. Hem de bir önceki aydan bujo kullanmayı unuttuğunu fark etmiş olarak geldim o da ayrı bir konu. Neyse efendim konunun içerisinde konuşuruz bunları.

İlk olarak Şubat bujosunu yapmadan önce okuduğum kitaplar ve izlediğim filmler için bir bölüm yapmadığımı fark edip bu iki sayfayı tasarladım. Tasarladım dediğim de büyük bir şey değil kitaplı olan görsel yaptığım stickerlardan, film sayfasına da bir film şeridi çizdim. Hedeflerim 26 ve 52 olduğu için sayıları yazdım ve Carioca Pastel kalemlerimle başlıkları attım. Basit ama benim hoşuma gitti.

Sonrasında kapakları hep sağ başladığım için sol boşta kaldı. Ona da bir motto sayfası çizdim. Kapak pinterestte görüp sevdiğim bir kapaktı ama pastel kalemlerle yapmaya çalışınca bir garip durdu. Ayın kalanında Carioca Pastelleri kullanmadım sadece Zebra Sarasa Cliplerle yaptım. Onlar daha güzel durdu. Zaten bu sayfayı da toplayan onlar. Bu arada bu yılın tamamında çember konseptli kapaklar yapmaya karar verdim, hazır Ocak'ı da öyle yapmışken.

Bu ayın aylık tasarımını bu şekilde yaptım. Şubat yazısındaki fontu google da görmüştüm. Kapakta hoşuma gitmedi ama bu sayfada tatlı durduğunu düşünüyorum. Şubat ayı aylık takvim için tam bir nimet görüyor musunuz nasıl da düzgün duruyor.

Şimdi geçen ay bazı sıkıntılar yaşadım bujoda. Bunların başında da haftalık sayfaları geliyordu. Bir hafta yarım sayfada olunca sığamadım haliyle. Tam sayfa yapıp alışkanlık takibimi haftalıktan çıkarmaya karar vermiştim. Ama o haliyle bile sığamayacağımdan emindim. İki hafta yapmayı kafama koydum ama bu ay ara tatile denk geldiğinden bir ilk aklıma geleni de deneyeyim istedim. Yani bu ay alışkanlık takibi aylık yapılacak, haftalıkları da bu şekilde yatay ve tam bir sayfa olarak çizdim. Alışkanlıklara da birkaç ekleme yaptım.

Yatay kullanışlı mı olacak zor mu hiç bilemiyorum. Dediğim gibi bu ay tam deneme ayı olacak.

Harcama sayfasını yatay üç sütun yapsam mı diye düşündüm ama sonra dikey kalsın dedim kullanımı daha rahat olur gibi geldi.

Ve son olarak bebeğim olan her güne bir satır sayfamı ekledim.

Bu ayın tasarımı kapak dışında hoşuma gitti. Gerçi kapakta da sıkıntı tasarımda değildi kalemlerimdeydi hakkını yemeyeyim. Gelecek ayın bullet journal tasarımının tamamen içime sinmesi dileğiyle.

Hoşça kalın...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder