22 Şubat 2021 Pazartesi

Jiggylypuff Deniyor #3 / Meyveli Tartolet / Sağlıklı yaşama kısa bir ara!

 Herkese merhabaaaa. Bugün yine bir kutu tarifiyle karşınızdayım. Daha önce blogumda yılbaşı kurabiyeleri kutusu vardı denediğim. Şimdi de bu tartoleti görünce hem çok sevdiğim için hem de güzel bir deneme yazısı olacağı için hemen aldım.

Sinangil markasının tartoleti bu. Profiterolü de vardı aynı mantıkta ama ben profiterol pek sevmem. O yüzden bunu aldım. Fiyatı 11.90 TL idi. İçinden 18 tartolet çıkıyor. Normalde 18 tartolet aşağı yukarı 40 TL'ye denk gelir. O yüzden fiyat olarak çok uyguna denk geliyor diyebiliriz.
Kutunun içinde tartolet bisküvileri ve krema karışımı var. Sizin tek yapmanız gereken 190 ml süt veya su ile krema karışımını 3-4 dakika mikser ile çırpmak. Bu yüzden çok basit. Arkasında iki öneri vermiş, ilki su yerine süt kullanırsanız daha lezzetli olur ki katılıyorum kesinlikle. Bir diğeri de süt ile tartoletleri ıslatırsanız daha yumuşak olur.

Hemen denemeye koyuldum. 190 ml süte krema karışımını döküp bir güzel çırptım.

Artık sıra süslemeye gelmişti. Evde ne meyve varsa kullanabilirsiniz. Benim evde çilek ve muz vardı ama hepsini tek seferde tüketemem ve muzlar kararır diye sadece çilekli yaptım. Sütle ıslatma konusuna gelince bir tane ıslatıp bir tane ıslatmadan yaptım önce. Islatmadan yaptığım çok katır kutur oldu. Tartolet normalde de sert olur ama bu diş acıtacak kadar sertti. Süte batırdığım çok yumuşakta olmadı sertte tam kıvamındaydı. Bu yüzden süte batırıp yapmaya karar verdim.

Krema poşetim yok o yüzden kaşıkla doldurdum kremaları. O şekilde de kolay oldu. Bisküvi kısmını süte bandırıp krema doldurdum. Son olarak da dilimlediğim çilekleri üstüne koydum.

Normalde kutulu tarifleri pek sevmememe rağmen buna bayıldım! Kesinlikle bir pastaneden aldığınızdan hiçbir farkı yok, hatta üstünde meyveler kötü olmasın diye koydukları jöle olmadığı için daha da güzel oldu. 

Bim'den aldım. Siz de karşılaşırsanız mutlaka bir deneyin derim. Bu deneme başarılı olduğu için çok mutluyum.

Sevgiler hepinize. Hoşça kalın, afiyetle kalın...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder