3 Şubat 2016 Çarşamba

OH MY GHOST / Dizi Yorumu

Eski geleneklerden birine daha dönelim istiyorum artık, dizi yorumu... Tamamen bana ait düşünceler katılan olur, katılmayan olur, tam tersi düşünen olur ama önemli olan saygı çerçevesinde düşüncelerimizi konuşabilmek...

Evet girizgah geçtiğine göre gelelim dizimizeeeee....
Çok dizi izledim gerek kore yapımı gerekse amerikan-ingiliz. Ama kore dizilerini bir anda o kadar çok izledim ve bunu iki sene boyunca öyle bir sürdürdüm ki artık hiçbir kore dizisi bana ilgi çekici gelmiyordu. Bu dizinin başrol erkeğini daha önce 'The King 2 Hearts' dizisinde izleyip çok çok beğenmiştim. Baktım yeni dizi çekmiş hemde başrol kaçırır mıyım tabiki hayır. Hemen her açıdan benim için tatmin edici bir diziydi. Hatta öyle çok sevdim ki bazı kısımlarını arada yeniden izlerim o derece.



Konusu:
Bu dizi klasiğimizi aşıp alıntı bir konu vermek yerine ben anlaticiğiiimm. Na Bong Sun yani asıl kızımız biraz ezik içine kapanık bir tip ve şefin kafesinde çıraklık yapıyor kendisi. Kızımız büyükannesinden aldığı bazı özel güçlerle de hayaletleri görebiliyor. Aslında kızımızın bu içine kapanıklığı da burdan kaynaklanıyor. Yakışıklı şefimiz Kang Sun Woo da bu restorantın sahibi ve şefi. Biraz kibirli ve hemen her kadının ağzının suyu akarak baktığı bir tip. Kendisi de ilk aşkına (talihsizlikler sonucu en yakın arkadaşına kaptırdığı) hala deliler gibi tutkun. Bir de tatlı mı tatlı sevecen mi sevecen bir hayaletimiz var ve bu hayalet kızın bedenini ele geçiriyor ve hikaye başlıyor...

Dizi çok çok çok tatlıydı ilk olarak en göze batan özelliği buydu dizinin. Bu kadar tatlı olmasının en büyük nedeni de hayaletimizin tatlı olmasıydı. Başta Bong Sun'u çok ezik buldum yani tamam illaki içine kapanık biri olursun da o kadar da değil dedirten yerleri oldu. Sonradan şefle arasında geçen olaylar sonucunda az da olsa açılınca heh dedim yürü be kızım ne bu ezik ezik sıkılmadın mı yani.
Olay klasik olmasına rağmen öyle güzel işlenmiş ki hiç batmadı gözüme. Kısacası diziye BA-YIL-DIM!!! İzleyin izlettirin! [kamu spotu gibi oldu böylede :)]

Diziye puanım : 9/10

SPOİLERRRRRRRR!!!!!!!!!!!!! [BURDAN SONRA REPLİK PAYLAŞIMI VAR!]



First kiss :)

Biraz fazla istekli çıktı hayalet :)

Hayaletin arkadaş canlısı olması kızımızın başını ağrıtmıyor değil :)


İtiraf sahnesi

Yanlış anlama yani sana sarılmak istediğimden falan değil :)





Sayfadaki replik resimler bana aittir alıntı denmeden alınmamasını rica ediyorum. Umarım izleyip seversiniz diyorum ve gidiyorum  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder