18 Şubat 2016 Perşembe

Pazartesi Düğünümüz Var / Kitap Yorumu


Okuyup da blogda yazmaya bir aydır üşendiğim kitap yorumu sonunda geliyor :)

Bu '7 gün 7 düğün' serisinin ikinci kitabı. İlk kitap Çarşamba'ya Kadar Eşim Ol kitabını geçen ay yorumlamıştım. İlk kitap Samantha ve Blake aşkını anlatıyorken bu kitabın çifti Samantha'nın iş arkadaşı Eliza ve Blake'in en yakın arkadaşı Carter...

Konusu :

Carter Billings
Carter Billings, sarı saçları ve istediği her kadını elde edebilecek yakışıklılığıyla tam da Hollywood'a layıktır, fakat o Kaliforniya eyaleti valiliğine adaylığını koymuştur.Ve artık bir yuva kurup çocuklarının babası olması gerektiğini anlamıştır. Gizliden gizliye hoşlandığı Eliza Havens, heyecanı ve tutkusuyla tam da onun istediği eştir, ama Eliza onunla evlenmek isteyecek son kadındır. Hatta Carter'la aynı odada olmaya bile katlanamıyordur.


Eliza Havens
Arzularına teslim olmaktansa Carter'ı kendisinden uzaklaştırmak Eliza için daha kolaydır. Hayatını, Samantha'nın çöpçatanlık şirketinden kazanan Eliza kesinlikle ama kesinlikle evlenmek istemiyordur. Ayrıca geçmişine dair sırları hayatına birini sokmasını engelleyecek kadar tehlikelidir. Carter ikisinin sorunları için de hızlı çözümler bulmuştur, fakat ona evet demek, âşık olmaya başladığı adamı tehlikeye atmak demektir.

Carter ve Eliza şimdi her şeye rağmen bir karar vermelidir, çünkü bilirsiniz aşkın olduğu yerde tehlike ve sır diye bir şey yoktur.

Gelelim benim yorumuma...
Ben birincisini çok okunmaya değer bulmamıştım açıkçası, çerezlik ve okurken eğlenceliydi ama öyle ahım şahım bir kitap da değildi. Ama bunu birincisinden çok daha fazla beğendim. Sadece bir kiralık aşk hikayesi değildi çünkü. Birinci kitap tamamen bir kiralık aşka bağlıyken bu kitapta Carter'ın ve Eliza'nın geçmişleri ve geçmişlerinin onları şu an olduğu kişi yapmaları anlatılmıştı. Doğal olarak hikaye içinde başka bir hikaye bulabiliyorduk ve az buçuk aksiyon da serpiştirilmişti bu hoşuma gitti. Yani fazla boğmayan bir kitaptı. İlk kitaba göre insanı daha güzel sürükleyebiliyordu. Ben Eliza ve Carter'ın hikayesini Sam ve Blake'in hikayesinden çok daha fazla beğendim.
Kitaba Puanım : 7,5/10

Dipnot :
Kitap şu an bir arkadaşımda ve bu yüzden alıntı kısmını üzülerek es geçiyorum. Ama şunu söyleyebilirim ki Eliza ve Carter'ın atışmaları çook eğlencelii :)

Ayrıca serinin ilk kitabının yorumunu buradan okuyabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder