30 Aralık 2017 Cumartesi

Bullet Journal #2 || 2018 Bullet Journal Düzenleme

Selamlar, selamlar...
Nasılsınız efendim? 10 gündür yazmaya çok hevesli olmama rağmen yazı yazamadım. Bazı teknik nedenler -klavyemin bozulması- izin vermedi. İnternetten yeni bir klavye satın aldım ama işte onun da gelme süresi falan derken 10 gün oldu.

Şimdi gelelim konumuza. Malumunuz 2018 kapıda. Bullet Journallarımızı 2018'e uyarlama vaktimiz de geldi doğal olarak. Ben de yıllık yapacağım takiplere karar verip 2018 düzenlememi yaptım. 1 aylık tecrübe ile neyi nasıl yaparım, neyi kullanırım neye elimi bile sürmem daha net anladım. Aralık'tan başlamam iyi oldu yani.
Öncelikle 2018 için bir kapakla başladım. Pinterestteki birkaç tasarımın birleştirilmiş ve değiştirilmiş hali bu kapak. Çiçek ve yaprakları renklendirsem mi diye de düşündüm ama henüz kararsızım.

 Daha sonra bujolarda future log olarak geçen yıllık plan bölümü yaptım. En kararsız olduğum bölüm bu oldu açıkçası tek sayfalık bir yıllık plan yapsam daha mı kullanışlı olur diye. Ama o zamanda ayların altında yazacak çok küçük bir kısım kalıyordu. O yüzden böyle yapmaya karar verdim ama size alternatif olarak tek sayfalık da yaptım en alta alternatif olarak ekleyeceğim.
Bu planlarda içime sinmeyen tek şey üzerindeki yıllık plan yazısı oldu. pek hoşuma gitmedi ve daha sonra belki washi tape ile kapatıp başka bir başlık hazırlarım diye bıraktım şimdilik.
Bu arada ay isimleri sticker esasında. Miniso'dan almıştım bu stickerları. En alta miniso yazısını bağlayacağım ilgilenenler oradan bakabilir.
Hemen arka sayfaya 2018 için hedeflerimi yazdım. 4 başlık benim için önemliydi istediğiniz her hedefi ekleyebilirsiniz kendinize göre. Sağlık sorunları biraz özel olduğundan sansürledim kusura bakmayın.
Yan sayfaya ise 52 haftada 52 kitap okuma hedefi koydum kendime. Normalde biliyorsunuz blogda tutuyordum hedefimi ama böyle daha iyi olur hem isim isim de görebilirim diye manuele geçtim. Üstteki kutuda okudukça sayıyı karalayacağım altına ise kitabın ismini yazacağım. Belki kitabın yanına bir de puan eklerim bilmiyorum henüz ona karar vermedim.

Daha sonra benim sağlık problemimin büyük bir kısmını yönetmem için ihtiyacım olan özel gün takibi sayfasını ekledim. Sade ve takibi kolay oldu.
Hemen yanında da kilo takibi sayfası var. Bir önceki kilo takibini yarım sayfa yapmıştım ve şu an bitmek üzere. O yüzden bir tam sayfa ayırdım kilo takibine.

En son ise kapakları hep sağ tarafta başlattığım için boş bir sayfam kalıyordu. Ona da yeni başlangıçların döneminde olduğumuzdan böyle bir tasarım ekledim.

Evet bujolarımızı 2018 için düzenledik. Bugün yarın da ocak ayını tasarlayacağım. Daha sade, şık ve kullanışlı olsun istiyorum. 1 aylık tecrübe de gerçekten bakış açımı epey değiştirdi göreceksiniz.
Umarım sizin düzenlemeniz için işe yarar olmuştur, yeni fikirler edinmişsiniz. Bol mutluluk ile dolu bir yıl diliyorum hepinize. Umarım 2018 hepimize çok iyi gelir!


*Alternatif yıllık plan

*Alternatif kitap takibi


Alakalı Yayınlar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder