20 Aralık 2017 Çarşamba

K-drama Ost Dosyası #2 / Dizi ile özdeşleşenler, Duyunca akla direkt dizisini getirenler

Herkese merhabaaa...
Yeni bir ost dosyası ile karşınızdayım. Bu dosyada dizisi ile bütünleşen ost'leri listeleyeceğiz. Hani bir bloga girersin üstte müzik çalıyordur ve direk bir dizi gözünün önünden akıp geçer ya, işte o müzikler!
Lafı uzatmadan hemen listeye geçelim!

My Girlfriend is a Gumiho - Fox Rain
Akustik versiyonunu ekledim çünkü gerçekten kız yanında söylüyormuş gibi bir his oluşturuyor insanda. Nerede ne koşulda duyarsam duyayım o tekne turuna çıkacaklarken Seung Ki'nin Gumiho'yu teknede bırakıp kaçtığı sahne geliyor gözümün önüne. Yağmurun başlaması ve yağmur yağarken gidemeyen Seung Ki...

Goong - Perhaps Love
Bu şarkı da direk Goong izlerken düştüğüm halleri hatırlatıyor bana. Ben Goong izlerken sinir krizleriyle izlemiştim çünkü prens Lee Shin'e olan sinirimden. Sonra kadın karakterin adını hatırlamıyorum ama (Yeun Eun Hye oynuyor) veliaht prensesi de biraz saçmalattılar da prense olan sinirim ikisine birden olunca daha rahat izlemeye başladım. Böyle yazdığıma da bakmayın güzel diziydi aslında :)

Full House - I Think I Love You
Full House'u özlemişiz değil mi? Geçenlerde Rain'i Come Back Mister'da izlerken fark ettim. Keşke daha çok görsek dizilerde. Özletmese kendini.

Boys Over Flowers - Stand by Me
Bu şarkı bana F4'ün havalı havalı yürürüşünü hatırlatıyor nedense. Diziden çok aklımda cool cool sanki sahnede gibi yürüyen F4 beliriyor.

You're Beautiful - Without Words
Hangi videyou ekledim pek anlayamadım yayınlamadan da göremeyeceğima ama umarım doğrudur. Bu şarkıyı duyunca da aklımda Go Mi Nam'ın stüdyo kaydına girip ağlayarak şarkı söylediği sahne beliriyor.

200 Pounds Beauty - Ave Maria
Eklemek istediğim tek film ost'si bu. Gerçekten eklemezsem olmazdı. Direk duyar duymaz aklıma gelen sahne ile birlikte ekliyorum.

Secret Garden - Reason
Secret Garden'ın diğer ost'lerini de seviyorum ama asıl benim için onunla özdeşleşmiş ost budur. Sizce de ciğer söken bir şarkı değil mi ya? Böyle üzgünken açıp hönküre hönküre ağlamalık şarkı.

Playful Kiss - Will you kiss me?
Tam diziyi temsil ediyor. Sevimli diziye sevimli bir şarkı.

Personal Taste - I Can't Believe It
Diziyi izleyenler şarkıyı hemen hatırlayacaklardır. Bu dizinin Min Ho'nun 'Game oba mida.' deyip kızı öptüğü sahnesi hiç aklımdan çıkmayanlardan.  Bu arada öyle mi yazılıyor bilmiyorum ama oba mida diye okunduğuna eminim. Bakın izleyeli yıllar oldu, repliğiyle birlikte aklımda.

A Gentelman's Dignity - My Heart Ache
Size viet altyazılı ya da İspanyol altyazılı videolar ekleyip duruyorum ama biraz içerikle karar verdiğimden öyle oluyor umarım rahatsız olmuyorsunuzdur. Bu da Kim Do Joon'un acı çekme şarkısı olarak hep aklımda. Bu adam kadar güzel seven az bulunur.


Bu şarkılar beni çok üzdü ya. Ben bu dizileri izlerken hayatım nasıldı diye düşünüp özlemekten -ki aşağı yukarı 2011 yılına denk geliyor- üzülmeye başladım. O zamanlar tek işi dizi film izlemek, gezmek, eğlenmek olan biriydim. Dünya umurumda değildi ve o halimle de çok mutluydum. Zamanla bu özelliklerimi kaybettim ya da kaybetmek zorunda bırakıldım. Şu an 2011'e dönmek için varımı yoğumu veririm gerçekten.

Neyse tam anlamıyla depresyona girmeden yazıyı bitirebildim. Minik kaymalar olmadı diyemem ama depresyon geçmişime bakarak konuşuyorum o devede kulak.

Seviliyorsunuz hestiagunlukleri okurları. Müzik ile kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder