1 Şubat 2018 Perşembe

Bullet Journal #4 || Şubat 2018 Bullet Journal

Merhabalar efendim merhabalar...
Her ay başında olduğu gibi yine bir bullet journal yazısı ile karşınızdayım. Aslında bu ay öyle ahım şahım değişiklikler yapmadım sadece nasıl daha kullanışlı olur diye düşünüp bir kaç şeyi değiştirdim. 
Bir de ilk defa sticker kullandım sanırım :)
Lafı fazla uzatmadan hemen yazıya geçelim.


Kapağı pinterestte görmüştüm. Onu biraz renklendireyim istedim ve noktalarını kırmızı yaptım. Şubat yazısı pek içime sinmedi ama fena da olmadı sanırım.

Aylık planımı ve haftalıkları tamamen rastgele çizdim. Geçen ay yaptığım aylık çizelgedeki kutular biraz küçük gelmişti o yüzden bu ay biraz büyüttüm. Ocak ayı başında meditasyona başladım. Ama alışkanlık takibime eklemektense ayrı bir tablo yapayım istedim. Buradan meditasyon yaptığım günlerin kutularını boyayacağım. Günleri çizdikten sonra gözüme çok boş geldiği için de kutuları gölgelendirdim.

Geçen ayın son 3 gününü de bu plana ekledim. Geçen ayda yapmamıştım çünkü. Ocak haftalık planları saate dayalıydı ve başlarda gerçekten çok yararlı gibi gelmişti. Ama sonra sonra uymamaya, yapmamaya başladım. Plan ne kadar keskin ve katı olursa o kadar uyamıyorsunuz. Bu yüzden eski sisteme geri döndüm. Derslerimi ve yapılacakları not alıyorum sadece. Dakika dakikasına planlı değil yani. Kendimce renklerle kodladım. Siyah renkli olanlar dersleri, pembeler etütleri, maviler ise sınavları temsil ediyor.


Su takibi yaptığım bölümü büyüttüm çünkü artık bu alışkanlığı baya kazandım ve 10 bardaklık grafik bana yetmemeye başladı. Uykuyu da grafik yapmaktansa bu şekilde yaptım. Kaç saat uyuduysam yuvarlak içine alıyorum.

Geçen ayın renksiz olduğunu düşünen bir arkadaş yüzünden bu ayı kırmızı ile çizdim. Her haftaya ayrı konseptli stickerlar yapıştırdım.

Kalori takibi yapabilir miyim diye bir denemek adına bir yemek kalori bölümü ekledim. Haftalık programın klasiği alışkanlık takibinde hiçbir değişiklik yapmadım. Bir de yapılacak kısmı ile haftaya bölümü ekledim notlarımı burada tutabileyim diye.

Hemen peşine benim bayıldığım sayfalardan olan her güne 1 satır bölümü ekledim. Bu ay ilk defa da bir ayda ne çalışıyorum ne kadar çalışıyorum diye görebilmek için çalışma programı sayfası ekledim. Keşke iki sayfa yapsaydım bu şekilde biraz sıkışık olacak, bujo klasiklerime girerse Mart'ta iki sayfa yaparım.

Peşine de yine aylık geleneklerimden olan harcama takibi bölümünü çizdim. 
Hatırlarsanız ben çok önceden bir 2018 ruh hali takibi sayfası yapmıştım. Ocakta onu kullanmaya başladım ama benim için çok verimsiz oldu. Çoğu gün geri dönmeye üşendiğimden işaretlemedim, bazen de unuttum. Hal böyle olunca bunu aylık yapayım belki daha kullanışlı olur diye düşündüm ve pinterestte gördüğüm bu ruh hali takibi çiçeğini çizdim.

Evet bu ayın bullet journal düzeni bu şekilde. Mart'ın 1'inde 5. bullet journal yazısında görüşmek üzere :)

Alakalı Yayınlar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder