27 Kasım 2016 Pazar

Oh My Venus / Dizi Yorumu

Evet biraz geçmişten gelen bir dizi ile karşınızdayım. Şimdi 'onca yeni dizi varken neden Oh My Venus'ü yazıyorsun Jiggylypuff?' diye düşünüyor olabilirsiniz. Oh my venus ilk yayınladığı tarihten itibaren benim takibimdeydi. İzlerken de biriktirmeyeyim sonra zorlanırım diye düşünüp beğendiğim yerlerin screenshotlarını almıştım amma velakin bir türlü benim vaktim olup da aklıma da gelip de replikleri birleştirip yazamamıştım.

Geçenlerde resimlerimi düzenlerken screenshotları farkettim ve kendime bir yuh çekip Oh my venus yazacağım diye zihnime not düştüm. Şimdi de sonunda replikleri hazırladım ve geçtim klavyemin başına.
 
Konusu:
Kim Young Ho (So Ji Sub) dünyaca ünlü kişisel antrenör ve zengin bir aileden gelmiş çocukluğunda da sakatlık geçirmiş acı bir geçmişe sahip bir adamdır. Kang Joo Eun (Shin Min Ah) ise bir zamanlar güzelliğiyle baş döndüren biriyken avukat olmuş ve kilo alarak eski cazibesini ve güzelliğini yitirmiş bir kadındır ve bu yüzden sevgilisi tarafından terk edilmiştir. Bir gün bu iki insanın yolları kesişir ve gelişen olaylar sonucunda Kim Young Ho, Kang Joo Eun'un kişisel antrenörü olur. Bu sırada birbirlerine aşık olacaklardır.

Uzun zamandır yakıştırılan ve beraber dizi çekmeleri beklenen bir ikiliydi So Ji Sub ve Shin Min Ah. Bende dizi duyurulduğunda çok sevinmiştim çünkü ikisini de ayrı ayrı severim. Kore'de nedense Shin Min Ah pek sevilmiyormuş. Ama ben bayılıyorum. So Ji Sub zaten sorulmamalı bile hele hele Master's Sun'dan sonra.


Dizi özetle Joo Eun'un kilo verme macerasını anlatıyor. Çok komik, çok sevimli bir kızı canlandırıyor Shin Min Ah. So Ji Sub'ın ise hayatında en mimiklerini kullandığı işi bu sanırım. Oyunculuklara gerçekten ama gerçekten diyecek hiçbir şey yoktu hepsi mükemmeldi.

Shin Min Ah'ın kilolu halini çok sevdim. Dozunda ve başarılı bir çalışma olmuştu. Kilolu iken bile çok tatlıydı o ayrı.

İkinci çift sayılmasa da manken ve dövüşçüyü de çok sevdim ve onlara çok güldüm gerçekten.

Genel olarak dizi gerçekten çok iyiydi, sapına kadar klişe bir konu ancak bu kadar güzel işlenebilirdi, ben tekrar tekrar izleyebilirim yani o derece.

Repliklerin hemen hemen hepsi mükemmeldi.

Size birkaç replikle veda ediyorum. İzleyin, izlettirin diyorum. 

İyi seyirler hestia günlükleri okurları...





Kızın bu hali hepimize çok tanıdık değil mi ya? :D


Utancından montla kendini gizleyen Joo Eun tatlılığı :D

Yakışıklı dövüşçümüz de EFSANEYDİ!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder